לאן נעלם טים קוק? מנכ"ל אפל לא הגיע לישראל

על פי הערכות, קוק צפוי להגיע רק בשבוע הבא לאירוע חנוכת משרדי החברה בהרצליה פיתוח ולפגישה עם נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס

טים קוק / צילום: רויטרס
טים קוק / צילום: רויטרס

למרות דיווחים שהגיעו ל"גלובס" שטים קוק נצפה בתל אביב בסוף השבוע, מתברר שמנכ"ל אפל עדיין לא הגיע לישראל. על פי הערכות, קוק צפוי להגיע רק בשבוע הבא לאירוע חנוכת משרדי החברה בהרצליה פיתוח ולפגישה עם נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס. תגובת חברת אפל בשבוע שעבר לביקור שלא התרחש, הייתה שהיא לא מגיבה לשמועות או ספקולציות.

קוק אומנם לא הגיע היום (ג') למשרדי החברה, אבל אלו היו עמוסים בשמירה. בימים האחרונים המשרד לא היה מאובטח כמעט, פרט לשומר בודד בכניסה. היום החליטו באפל שהם משדרגים את ההגנה על הבניין שלהם.החל מהיום בבוקר, אפל החלו לאבטח את הבניין עם 4 שומרים בכניסה הראשית, המוצבים מחוץ לבניין. השומרים הללו בודקים כל אדם הרוצה להיכנס ללובי. עובדים המעוניינים להיכנס לבניין, צריכים להראות תג עובד עם תמונה. מבקרים מלווים לעמדת הקבלה. מעבר לזה, גם אזור ביקורת התגים כולל שומר נפרד.

רחבת הכניסה לבניין לא הופקרה, כאשר שומר בלבוש אזרחי מפטרל שם, ומתשאל עוברי אורח שהחליטו לצלם את הבניין המפורסם עם הלוגו של אפל. השומר דואג להרחיק עוברי אורח מחזית הבניין ולהעביר אותם למדרכה. השומר גם מדגיש שמדובר במקום פרטי. גם הכניסה לחנייה התת קרקעית לא נשארה שוממת, גם שם אפשר למצוא שומר. מעבר לזה, ישנה בדיקה של הרכבים הנכנסים לבניין. החנייה של אפל אמורה להפוך גם לחניה בתשלום עבור מבקרים באזור ההיי-טק של הרצליה.

משרדי אפל עדיין לא גמורים, כאשר אפל עדיין עובדת על הבניין השני המחובר באמצעות גשר. המשרדים מרכזים את 800 עובדי החברה, היושבים בחלקם בהרצליה פיתוח (משרדי אנוביט לשעבר) וברמת החייל (משרדי פריים סנס לשעבר). כמו כן, המשרדים כוללים גם את נציגות אפל בארץ העוסקת במכירה והשיווק. אפל שוכרת את המשרדים מחברת גב ים, הכוללים 12,500 מ"ר. את הבניין תכנן האדריכל אבנר ישר.