ערוץ 10: נבקש מהרשות השנייה רישיון עד 22 במארס

למרות המגעים מול אילן שילוח מחד ומול תיא תקשורת מהצד השני, הערוץ מתכוון לבקש לקבל את הרישיון במבנה הבעלויות הנוכחי שלו, כשיוסי מימן הוא בעל השליטה עם 51%, ויתר המניות מוחזקות ע"י ארנון מילצ'ן

לערוץ 10 נותר עוד חודש להגשת רישיון, כשתאריך היעד שהוגדר בחוק הוא 22 במארס 2015. בערוץ 10 יבקשו להתאים את בקשת הרישיון שכבר הוגשה ולחדש אותה, כבר בשבועות הקרובים.

למרות המגעים הנמשכים מול אילן שילוח מחד ומול תיא תקשורת מהצד השני, הערוץ מתכוון לבקש לקבל את הרישיון במבנה הבעלויות הנוכחי שלו, כשיוסי מימן הוא בעל השליטה עם 51%, ויתר המניות מוחזקות על-ידי ארנון מילצ'ן שבמשך שנים אינו מעוניין להשקיע בערוץ ובנאמנות.

עם הארכת זיכיונו של ערוץ 10 בתנאי רישיון בראשית השנה הזו, הוארכה בחצי שנה נוספת גם הנאמנות של 25% ממניות הערוץ, שנעזבו על-ידי בעל המניות לשעבר רון לאודר.

הכללים לקבלת רישיון מדברים על צורך בהצגת חוסן פיננסי של בעל המניות - לפני החוסן הפיננסי של הערוץ עצמו. כל עוד לערוץ מניות בנאמנות - קטנים הסיכויים שהרשות השנייה תאשר לו את קבלת הרישיון.

על-פי גורמים ברשות השנייה, מאז ראשית 2015 עומד ערוץ 10 בכל מחויבויותיו הרגולטוריות, הן בתשלומים לרשות השנייה והן במחויבויות התוכן שלו.

עם זאת, יש לציין כי הרשות השנייה עדיין לא קבעה את הכללים המתבקשים לקבלת רישיון, ובכלל זה גובה הערבויות שצריך המבקש להפעיל ערוץ שידור להשקיע.

בערוץ 10 אישרו כי בכוונתם להגיש בקשה לרישיון.