בזק דוחה את הטענות: בזק בינלאומי תיכנס לשוק הסיטונאי

בשוק התקשורת נפוצו שמועות שבזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בארץ, לא תיכנס לרפורמה הקווית כדי לא לפגוע בבזק ■ בקבוצה דוחים את הטענות ואומרים שכבר בקרוב זה יקרה

בזק בינלאומי תיקח חלק ברפורמה בשוק הקווי, והדבר יקרה בקרוב לאחר שכל תהליכי העבודה של מעבר לקוחות יושלמו.

לאחרונה הורמו גבות במשרד התקשורת על כך שבזק בינלאומי לא מראה נכונות להתחיל למכור חבילות משולבות של ספק פלוס תשתית, וההערכה הייתה כי החברה נמנעת לעשות זאת משום שבהיותה ספקית האינטרנט הגדולה בארץ, כניסה שלה לתחום תפגע בחברת האם שלה בזק.

גורמים בקבוצה דוחים הערכות אלה ואומרים כי הסיבה היחידה שבזק בינלאומי לא נכנסה לשוק עם חבילות משולבות קשורה לכך שהחברה רוצה להיות בטוחה שמעבר הלקוחות עובד חלק, והלקוחות לא ייתקעו בדרך.

בקבוצה מסבירים כי בזק בינלאומי, כמו נטוויז'ן שגם כן העדיפה לחכות וטרם נכנסה, תיכנס לשוק כבר בקרוב, וכי אין שום קשר לבזק בעניין הזה.

על-פי הערכות, בזק בינלאומי תיכנס לשוק עם מחירים גבוהים יותר מאשר המחירים של 012 סמייל ואקספון, שמוכרות חבילה של ספק ותשתית בקצב של 100 מגה תמורת 100 שקל לחודש.

גם היום מחירי בזק בינלאומי גבוהים יותר מאשר אצל רוב הספקיות, וזה חלק מתפיסה שאומרת שעבור מוצר טוב ובאיכות גבוהה, ציבור הלקוחות יסכים לשלם פרמיה, וזה אכן מוכיח את עצמו.