אלוט רוכשת את Optenet בסכום של עד 38 מיליון דולר

אלוט תשלם מיידית 6.5 מיליון דולר במזומן על חברת אבטחת המידע והיתרה בכפוף לביצועים עתידיים בשנים הבאות

שנתיים וחצי אחרי הרכישה הקודמת שביצעה, חוזרת חברת ציוד התקשורת אלוט תקשורת לבצע רכישות. החברה, שבסוף 2014 היו בקופתה 132 מיליון דולר, הודיעה היום על רכישת Optenet, העוסקת בתחום אבטחת המידע ומספקת פתרונות אבטחה כשירות (SECaaS).

סכום הרכישה עשוי להגיע עד 38 מיליון דולר: אלוט תשלם 6.5 מיליון דולר במזומן, ונוסף על כך יועברו 5.5 מיליון דולר, בכפוף לביצועים עתידיים, לאורך שנתיים לאחר השלמת העסקה. כמו כן יבוצעו תשלומים תלויי-ביצועים עתידיים לאורך חמש שנים, בסכום שיגיע עד 26 מיליון דולר, בכפוף להשגת יעד הכנסות כולל של 140 מיליון דולר.

אלוט מצפה שהרכישה תגדיל ב-2015 את הכנסותיה בכמה מיליוני דולרים, ותתרום מעט לרווח על בסיס Non-GAAP. אלוט מספקת פתרונות לייעול השימושיות בציוד התקשורת בליבת הרשת. בינה לבין Optenet יש שיתוף פעולה עסקי מ-2013, שלדברי אלוט הוכיח את עצמו והניב זכייה ביותר מעשרה לקוחות, מחציתם בדרג Tier-1. החברה הנרכשת ממוקמת במדריד ומעסיקה 84 עובדים.

"רכישת Optenet תסייע לאלוט להיות שחקן מוביל בשוק שירותי אבטחת המידע לצרכן", אמר אנדרי אלפנט, נשיא ומנכ"ל אלוט. "נוסף על מתן ערך לבעלי המניות שלנו, רכישה אסטרטגית זו תרחיב את מעמדנו בשוק אבטחת המידע, תחזק את שירותי הערך המוסף הניתנים ללקוחותינו ותשלים את החזון שלנו בקשר לענן ולארגונים גדולים".

אלוט נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי 303 מיליון דולר. הרכישה הקודמת שביצעה, ב-2012, הייתה של Oversi הישראלית, תמורת כ-17 מיליון דולר.