גלי צה"ל תספק מבזקי חדשות מצולמים לערוץ הספורט

המבזקים ישולבו בתוכנית הבוקר החדשה של ערוץ הספורט, בהובלת הצמד עופר דומינגז והראל סלוצקי

מבזקי חדשות מצולמים של התחנה הצבאית גלי צה"ל ישולבו בתוכנית הבוקר החדשה שהעלה ערוץ הספורט בהובלתו של הצמד עופר דומינגז והראל סלוצקי.

שיתוף-הפעולה בין הצדדים החל כבר היום (א'), כאשר מדי יום בין השעות 6:30 ל-9:00 ישולבו בערוץ 5SPORT שלושה מבזקים, בהגשת עידן קוולר, עורך הספורט; ובשיתוף עופרי אשל, כתבת החוץ של התחנה; ענת קורול, כתבת חדשות; ועלמה רותם, כתבת מוזיקה וקולנוע.

כתבי גלי צה"ל ידווחו בשידור חי ויסקרו את אירועי וחדשות הבוקר בתחומי האקטואליה, הכלכלה, הספורט, התרבות והבידור בכל שעה במהלך התוכנית.

מבזקיהם של אנשי החדשות של גלי צה"ל ישודרו בשיטת "החלונות", כאשר הם ישדרו מדסק החדשות של אולפני התחנה ביפו, ואילו אולפן תוכנית הבוקר של סלוצקי ודומינגז ימוקם בדסק ערוץ הספורט בהרצליה.

תוכנית הבוקר החדשה, בהגשת סלוצקי ודומינגז ובשיתוף אנשי החדשות של גלי צה"ל, תשודר בכל יום חול, ולמעשה זו הפעם הראשונה בה יתמודד ערוץ הספורט על משבצת השידורים של הבוקר, בכדי לתת מענה לחובבי הספורט שמשכימים קום.

בערוץ הספורט אומרים כי התוכנית פונה לקהל חובבי הספורט, ובמסגרתה יסוכמו אירועי הערב הקודם בספורט, וידונו בנושאים החמים שעל סדרה היום.

סלוצקי ודומינגז הובילו במשך מספר שנים את תוכנית הבוקר היומית ברדיו תל-אביב והנחו תוכניות שונים בטלוויזיה.