פלוריסטם מטפסת 5%; דיווחה על תוצאות חיוביות בניסוי

חברת תאי הגזע דיווחה על תוצאות חיוביות בניסוי פרה-קליני במוצר ה-R18 PLX לשיפור תוצאות השתלת מח עצם

פלוריסטם מרכזת היום (ג') עניין בבורסה לאחר שדיווחה על תוצאות חיוביות בניסוי פרה-קליני במוצר ה-R18 PLX לשיפור תוצאות השתלת מח עצם.

במחקר, שנערך בשיתוף עם מחלקת השתלות מח עצם במרכז הרפואי הדסה, עכברים בעלי מח עצם פגוע, אשר קיבלו השתלת מח עצם בשילוב עם התאים של פלוריסטם, הראו שיקום מהיר של תאי דם בהשוואה לעכברים שקיבלו השתלת מח עצם עם פלסבו.

בפלוריסטם מדגישים עוד כי חזרה לספירת דם תקינה הינה חיונית למטופלים אשר עברו השתלת מח עצם בעקבות מחלות כמו לוקמיה או סרטני דם אחרים.

בנוסף, החברה מדווחת על תוצאות במחקר פרה-קליני ראשוני, שנערך עם התאים של פלוריסטם, במחלקה להמטולוגיה ואונקולוגיה באוניברסיטת Case Western Reserve בארה"ב, כחלק משיתוף פעולה מתמשך שנועד לבחון את השימוש בתאים של פלוריסטם לשיפור תוצאות השתלת תאי גזע המטופוייטיים מדם טבורי.

זמי אברמן, מנכ"ל ויו"ר פלוריסטם, אמר היום כי "לשיפור שהושג בשני המחקרים יכולה להיות השלכה משמעותית על הטיפול במגוון מחלות: החל מסרטן הדם ועד לתסמונות גנטיות ובעיות של המערכת החיסונית. אנו מרוצים מהתוצאות שהתקבלו בניסויים הפרה-קליניים ומחכים להרחיב את פעילותנו באינדיקציות הללו עם המרכז הרפואי הדסה ואוניברסיטת Case Western Reserve בארה"ב".