שעשועון טריוויה חדש של אולפני הרצליה עולה בערוץ 10

אולפני הרצליה היא חברה-בת של תיא תקשורת, המנהלת מגעים להשקעה בערוץ 10 ■ בערוץ מתכננים לשדר את השעשועון "מי שואל" בחודשי הקיץ

ערוץ 10 רכש מאולפני הרצליה 20 פרקים של שעשועון טריוויה בשם "מי שואל". בערוץ מתכננים לשדר את השעשועון בלוח הקיץ של הערוץ - אחרי מועד פקיעת הזיכיון של ערוץ 10 ביוני הקרוב.

חברת ההפקה אולפני הרצליה היא חברה-בת של תיא תקשורת, המנהלת בימים אלה מגעים לכניסה כמשקיעה לערוץ 10. את שתי החברות מנהל יואב פרץ.

במהלך השנים אולפני הרצליה, אחד האולפנים החזקים פיננסית בשוק ההפקה הישראלי, סייע רבות במימון ערוץ 10. זאת, בין היתר, על-ידי פריסה ודחיית תשלומים רחבה ביחס לשוק.

בערוץ סירבו להתייחס לשאלה האם מדובר גם הפעם בעסקת מימון.

השעשועון "מי שואל?", המופץ בעולם על-ידי ארמוזה פורמטס (שמפיץ גם את "לעוף על המיליון"), מופק בימים אלה לגרסאות מקומיות גם בתאילנד ובהודו, ובנוסף הוזמן הפורמט גם בצרפת, בהולנד ובטורקיה.

יוצרי השעשועון הם יגאל שילון, הראל יוספסון וגיא וסרמן. התוכנית לא יועדה מלכתחילה לשיווק בישראל, אך נרכשה בסופו של דבר על-ידי ערוץ 10.

מועד מכריע בחודש מארס

מדובר במשחק טריוויה אולפני גדול, בו עומדים שני זוגות מתמודדים ראש בראש במעגל מסכים ענק של 360 מעלות, עליו מוצגים סרטוני וידיאו של אנשים (שצולמו באופן אקראי) השואלים שאלת טריוויה אותה המציאו בעצמם. הזוג המנצח מבין השניים עולה לשלב הגמר - שלב פירמידת הכוכבים, בו את השאלות יציגו ידוענים. אם הוא מצליח לענות נכונה על 9 שאלות בגמר - זוכה המתמודד בפרס הגדול.

בתוך כך, כשב-22 במארס פוקע המועד שמוגדר לערוץ 10 בחוק להגיש בקשה לרישיון, ממשיכים בערוץ לנהל מגעים מול 3 קבוצות משקיעים, ובהן זו של תיא וכן קבוצה נוספת בראשותו של אילן שילוח.

על-פי ההערכות בשוק, בשני המקרים הסיכויים שהעסקאות יתממשו עדיין פושרים.