הקץ להמתנה על הקו: שירות הלקוחות עובר לוואטסאפ

חברות הסלולר YouPhone ורמי לוי השיקו השבוע שירות לקוחות בוואטסאפ, תוך הבטחה למענה מיידי במהלך שעות הפעילות של מחלקת השירות

אפליקציית WhatsApp / מתוך: יח"צ
אפליקציית WhatsApp / מתוך: יח"צ

משמח לגלות שחברות התקשורת מבינות שהתחרות אינה מתמקדת רק בשורת המחיר, אלא שיש להשקיע גם בצד השירות, שהוא לא פחות חשוב ואולי אף חשוב יותר.

את בעיית ההמתנות הארוכות בטלפון פותרות חלקן בהפניית לקוחות למציאת תשובות דרך ערוצי תקשורת אחרים בהם עמודי הפייסבוק, צ'אט באתרים או באמצעות מייל למחלקת שירות לקוחות.

ויש מי שהולך צעד נוסף קדימה ומציע שירות לקוחות דרך וואטסאפ: השבוע השיקו חברות הסלולר YouPhone ורמי לוי שירות לקוחות דרך האפליקציה, תוך הבטחה למתן שירות יעיל ומהיר, כלומר מענה מיידי במהלך שעות הפעילות של מחלקת השירות.

ב-YouPhone השירות פעיל בין השעות 10:00 ל-16:00, כשההבטחה היא למענה תוך דקות; וברמי לוי שעות הפעילות הן 07:00-20:00.

בימים הקרובים יושק שירות הודעות ב-SMS, לטובת לקוחות רמי לוי שלא מחוברים לוואטסאפ. היתרון הנוסף של ערוץ התקשורת הזה הוא תיעוד הפנייה, כך שבמקרה של מחלוקת יוכל הצרכן להוכיח את שהובטח לו.

מספר הטלפון אליו יכולים לפנות לקוחות YouPhone בוואטסאפ

הוא: 055-88-55-880. מספר הטלפון להתכתבות עם מחלקת שירות הלקוחות ברמי לוי: 055-666-8888.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988