אאורה ישראל זכתה במכרז להקמת בניין בן 50 דירות בחולון

מדובר במגרש האחרון בשכונת ח/300 המיועד לבנייה למגורים ■ בסך-הכול מקימה החברה בעיר חולון 588 דירות בשישה פרויקטים

אאורה ישראל מחזקת את פעילותה בעיר חולון: החברה מדווחת היום (ה') כי זכתה במכרז לרכישת מגרש בשכונת ח/300 בחולון להקמת 50 דירות.

מדובר בהליך התמחרות שנוהל על-ידי עו"ד יורם וסרצוג שמונה כמפרק מטעם בית המשפט במסגרת הליך של פירוק שיתוף בין בעלי המגרש. החברה גברה במכרז על מתמודדים נוספים כמו חברת נתנאל גרופ, חברת סאדאב, חברת ארמונות חן וקבוצת רכישה.

המגרש ממוקם בין הרחובות מנחם בגין וההדס, והוא האחרון בשכונה. אאורה התקשרה עם חלק מבעלי המגרש בעסקת קומבינציה, ואת היתרה רכשה במסגרת המכרז. החברה תקים בניין בן 14 קומות הכולל 50 דירות, 15 מתוכן יקבלן הבעלים, ו-35 מתוכן תשווק החברה למכירה.

המגרש זמין לבנייה ולהערכת החברה היא צפויה לקבל היתר בנייה בתוך שנה, וכי הבנייה תימשך כשנתיים מרגע קבלת ההיתר.

החברה צופה כי הפרויקט יניב לה הכנסות של 73 מיליון שקל. ההוצאות הצפויות מהפרויקט עומדות על כ-60 מיליון שקל והרווח הגולמי הצפוי מהפרויקט עומד על כ- 12.8 מיליון שקל, המהווה 21%.

אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, מהווה כיום את החברה היזמית הפעילה ביותר בחולון. החברה יוזמת, מתכננת ומקימה כיום 588 דירות בעיר בשישה פרויקטים, רובם בשדרת המגדלים בשכונת ח/501. הפרויקט הראשון בן 146 דירות צפוי להתאכלס עד סוף השנה.

"אאורה סימנה את העיר חולון לפני מספר שנים כיעד אטרקטיבי" מסר יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה ישראל. "אנו מאמינים שהשכונות החדשות בעיר, ביניהן גם שכונת ח/300, אשר בה תקים החברה את הבניין החדש על המגרש האחרון שנותר בה ומיועד למגורים, מהוות מוקד משיכה ונחשבות לשכונות האטרקטיביות ביותר בעיר.

"חולון נהנית כיום מסל שירותים לאזרח מהטובים והמקיפים בארץ, מבחינת חינוך ופיתוח ולא בכדי, מושכת אליה זוגות צעירים ומשפחות. אנו שבעי רצון מקצב ההתקדמות והשיווק שלנו בפרויקטים האחרים אותם אנו מובילים בעיר כיום ובוחנים בכל עת השקעות נוספות והרחבה של פעילותנו בעיר".