הטיפ היומי: מניית טכנולוגיה ישראלית עם אקוסיסטם מתחזק

במחלקת המחקר Wunderlich Securities ממליצים על סיויה "קנייה" במחיר יעד של 21 דולר - פרמיה של כ-5% על מחיר השוק, ובוחנים את שינוי מחיר היעד כלפי מעלה

גדעון ורטהייזר סיוה / צלם: תמר מצפי
גדעון ורטהייזר סיוה / צלם: תמר מצפי

חברת הטכנולוגיה סיוה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-402 מיליון דולר. החברה, המנוהלת על ידי גדעון ורטהייזר, מספקת טכנולוגיות לתכנון שבבים, בעיקר בתחום הסלולר.

לפני כשבוע פגשנו את נציגי סיוה במסגרת תערוכת הסלולר MWC בברצלונה. סיוה הציגה בתערוכה מעבדים שפונים לראשונה לשוק מיפוי צילומי תלת-ממד וזיהוי עצמים בזמן אמת. המעבד החדש, CEVA-XM4, מציג ביצועים משופרים פי 8 ביחס למעבד הקודם שלה, עם חיסכון של 35% בצריכת הסוללה. אנחנו סבורים שזה מרחיב את היריעה לשימוש במערכות אבטחה וזיהוי, מעבר לפונקציות כמו מערכות נהיגה חכמות כמו זו של חברת מובילאיי. הנהלת סיוה ציינה בתערוכה, כי יש כבר התעניינות ב-XM4.

האקוסיסטם של סיוה מתחזק, וראינו לכך מספר עדויות במסגרת התערוכה בברצלונה. עיתוי ראש השנה הסיני מנע מחלק מהחברות הסיניות להשתתף בתערוכה השנה, אך MediaTek דווקא הציגה בה. מאז ש-MediaTek רכשה את ViaTelecom, סיוה מספקת לה רישיונות בתחום ה-CDMA. אנו מצפים לעלייה בהיקפי הפעילות של סיוה מולה בהמשך 2015.

במקביל, אינטל הציגה בברצלונה את הדור הבא של המודמים שלה התומכים בטכנולוגיית LTE, ומשלוחים שלהם צפויים להתחיל במהלך השנה. בדומה למוצרים אחרים של אינטל, אנחנו מעריכים שסיוה היא חלק מהם. עוד בהקשר של אינטל - אינטל עובדת עם החברות Rockchip ו-Spreadtrum, שתיהן לקוחות של סיוה בתחום הרישוי. מודמים הכוללים בתוכם טכנולוגיה של סיוה הוצגו בתערוכה.

חברה נוספת, שהשתתפה בתערוכה, הייתה Xiaomi, יצרנית מכשירי הסלולר הסינית. הדבר אמנם לא הוכרז באופן רשמי, אך הסמארטפון החדש שהחברה הציגה בתערוכה - שעולה פחות מ-100 דולר ותומך בטכנולוגיית TD-LTE - כולל בתוכו שבב ברישוי של סיוה. זאת בניגוד להסתמכות של Xiaomi על קוואלקום בעבר. בנוסף, אנחנו צופים עוד הזדמנויות לסיוה בתחומי שיפור ביצועי אודיו וקול.

המלצתנו למניית סיוה היא "קנייה". מחיר היעד הנוכחי שלנו הוא 21 דולר - פרמיה של כ-5% על מחיר השוק, אך אנחנו בוחנים את שינוי מחיר היעד, עם נטייה חיובית.

מחלקת המחקר, Wunderlich Securities

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם