יזמי ריץ קרלטון: זרים רכשו 6 דירות נופש ב-30 מיליון שקל

בין הדירות שנמכרו: דירת 101 מ"ר ומרפסת בקומה 8 ב-8.1 מיליון שקל שנמכרה לאיש עסקים מארה"ב אשר בבעלותו דירה נוספת בפרויקט

בהמשך לנתונים שפירסם אתמול משרד האוצר על גידול ברכישת דירות על ידי משקיעים ותושבי חוץ בחודש ינואר האחרון, מדווחות יזמיות מלון ריץ קרלטון בהרצליה על מכירת 6 דירות בחודש האחרון בהיקף של 30 מיליון שקל.

בין הדירות שנמכרו: דירת 101 מ"ר ומרפסת בקומה 8 ב-8.1 מיליון שקל שנמכרה לאיש עסקים מארה"ב אשר בבעלותו דירה נוספת בפרויקט. וכן, דירת 65 מ"ר ומרפסת בקומה 7 שנמכרה ב-4.7 מיליון שקל לאיש עסקים מרוסיה.

המחירים משקפים תמחור של כ-70 אלף שקל למ"ר בממוצע, תלוי בסוג ומיקום הדירה.

מדובר בדירות נופש, שבעליהן לא יכולים לשהות בהן למעלה מ-180 יום בשנה. ביתר הזמן שהבעלים אינם שוהים בדירות הנופש, אלה מושכרות כיחידות מלונאיות על ידי רשת ריץ קרלטון העולמית.

ריץ קרלטון הוא מלון בן 12 קומות הכולל כ-115 חדרים ב-6 הקומות הראשונות ו-82 דירות נופש ב-6 הקומות העליונות. דירות הנופש המוצעות למכירה החל מ-3 מיליון שקל, כוללות 50-180 מ"ר, ורובן כבר נמכרו.

מרבית הרוכשים בפרויקט הם יהודים תושבי ארה"ב, בלגיה, שוויץ, אנגליה, רוסיה, ברזיל, מקסיקו, ונצואלה ודרום אפריקה. מעטים מהרוכשים הם משקיעים ישראלים, שגם שוהים בדירות בסופי שבוע וגם נהנים מתשואה על השכרתן כחדרי מלון.

עוד מדווחים היזמים כי בדירות שנמכרו שהו במהלך ביקורם בארץ ובמסגרת המלונאית מנכ"ל אפל טים קוק, הזמר ג'סטין טימברלייק והשחקנית ג'סיקה ביל, השחקנית קתרין ז'יטה ג'ונס והשחקן מייקל דאגלאס.

מירי עזורי מנהלת השיווק והמכירות של הפרויקט מסרה כי "בחודשיים האחרונים אנחנו חשים בהתעוררות מחודשת וחזרה של תושבי החוץ בהתעניינות בדירות יוקרתיות. אנו צופים כי המגמה תתחזק לקראת הפסח וחודשי הקיץ. קונספט הדירות היוקרתיות ביסס את עצמו כמוצר מדיוק המתאים לצרכיהם של תושבי החוץ המעריכים איכות חיים ברמה של חמישה כוכבים".

המלון הוקם על ידי קבוצת תדהר בראשות גיל גבע, אריה בכר ומרק וויסמן וקבוצת עדי'ס השקעות בראשות עדי שטראוס ועירית שטראוס.