סלבריטאים צרפתים נהרגו בצילומי תוכנית ריאליטי

שני מסוקים התנגשו במהלך צילומי תוכנית ריאליטי בארגנטינה, סמוך להרי האנדים ■ שני הטייסים ושמונת הנוסעים - מפורסמים ואנשי ספורט צרפתים שהשתתפו בתוכנית - נהרגו במקום

מסוק התרסק / צילום: שאטרסטוק
מסוק התרסק / צילום: שאטרסטוק

אבל כבד בצרפת: 10 בני אדם, שמונה מתוכם צרפתים, נהרגו אמש (ב') בתאונה אווירית בארגנטינה, כששני מסוקים התנגשו זה בזה. ההרוגים הצרפתים הם אישים מפורסמים ברמה המקומית ואף העולמית - כגון השחיינית האולימפית קמיל מופה - ששהו בדרום אמריקה לרגל צילומים של תוכנית ריאליטי. שני ההרוגים הנוספים הם הטייסים המקומיים.

ארמון האליזה אישר את זהות ההרוגים, בהם החותרת פלורנס ארתאו והמתאגרף אלקסיס וסטין.

התאונה אירעה במחוז לה ריוחה בארגנטינה, סמוך להרי האנדים, במהלך צילומי התוכנית "Dropped" - תוכנית הדומה ל"הישרדות" המשודרת בערוץ TF1.

אחד המשתתפים האחרים בתוכנית, כדורגלן העבר עטור הפרסים סילבן וילטורד, לא היה על המסוקים שהתנגשו. וילטורד, ששיחק 92 פעמים במדינת נבחרת צרפת, התאבל בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו: "אני עצוב על מות חבריי, אני רועד ומזועזע. אין לי מילים".

סזאר אנגולו, מפקד הבטיחות האזורי של מחוז לה ריוחה, אמר כי "אין ניצולים לפי המידע שיש בידינו". אזור התאונה נחשב להררי במיוחד, אך טרם התברר מה גרם למפגש הקטלני בין המסוקים.

נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, וקודמו בתפקיד, ניקולא סרקוזי, הביעו צער רב על התאונה המצערת והתיחייבו לסייע במאמצי החקירה. "המוות הפתאומי של חברינו הצרפתים הוא סיבה לעצב עצום", אמר הולנד.