שירות חדש: צריכים משהו מהדואר? הזמינו תור

השירות, שהוא חלק מהרפורמה בדואר ישראל, זמין בכ-100 סניפים, ועם הזמן הוא יורחב לסניפים נוספים

דואר ישראל / צילום: מתוך אתר החברה
דואר ישראל / צילום: מתוך אתר החברה

בדיוק כפי שלא נצא לרופא בקופת-החולים מבלי להזמין תור מראש, מקווים בדואר להנחיל הרגל יעיל של הזמנת תור מבעוד מועד ולפני היציאה אל סניף הדואר הקרוב לביתכם. המטרה היא לצמצם ככל האפשר את ההמתנות הממושכות ומורטות העצבים בסניפים.

הזמנת התור, בהתאם לשירות הרצוי, מתבצעת דרך אתר הדואר או באמצעות אפליקציית הדואר. לאחר רישום והזנת פרטים (שם, כתובת דואר אלקטרוני וסיסמה), מזינים יום ושעה רצויה להגעה אל הסניף. עם ההגעה לסניף במסוף הכניסה יקישו מזמיני התור על אופציה "יש לי תור מוזמן" - יקבלו מספר בהתאם לשעה שבה הזמינו את התור, כך שזמן ההמתנה יהיה מינימלי.

בשלב זה הזמנת התורים פועלת בכ-100 סניפים, ועם הזמן היא תורחב לסניפים נוספים.

המהלך הוא חלק מרפורמת הדואר שיוצאת לדרכה בימים אלה. במסגרת הרפורמה ייפתחו בהדרגה סניפים מסוימים עד השעה 20:00, ולידיעת הרוכשים באינטרנט: יותר ויותר חבילות יביאו הדוורים (שיתוגמלו על כך בהתאם) עד לפתח הבית. בנוסף, נפתחו מרכזי חלוקה ייעודיים שפועלים בנפרד מהסניפים הרגילים, כאשר כרגע מרכזים כאלה פועלים בחדרה, בירושלים, ברמלה ובבת-ים.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988