בשל טעות הקלדה: 34 לקוחות חוליו יטוסו למלטה ב-29 דולר

גיורא מנדל, מנכ"ל אפליקציית "חוליו" להזמנת כרטיסי טיסה, החליט לספוג את הטעות - שעלתה לחברה כ-27 אלף שקל ■ "צילום המסך של טעות האנוש הזאת יהיה ממוסגר מעל המיטה שלי עוד הרבה זמן"

חוליו / צילום מסך
חוליו / צילום מסך

"היו לי ימים טובים מאלה", כך אומר ל"גלובס" גיורא מנדל, מנכ"ל אפליקציית "חוליו" להזמנת כרטיסי טיסה ברגע האחרון.

מנדל, שהמציא את האפליקציה ומחזיק בה בשותפות עם סוכנות הנסיעות גוליבר, מספר עוד כי הבוקר (ה') אחד מעובדי "חוליו" הקליד בטעות את המספר 29 דולר על טיסה למלטה הלוך ושוב, במקום את המספר 229 דולר - פער של 200 דולר לטובת הצרכן.

לדבריו, תוך רגע 34 בני אדם מהירי החלטה והקלדה הזמינו את הכרטיס במחיר המוזל של כ-100 שקל בלבד, וצפויים לטוס למלטה שבאגן הים התיכון בין 22-27 בחודש.

"צילום המסך של טעות האנוש הזאת יהיה ממוסגר מעל המיטה שלי עוד הרבה זמן", אמר מנדל, שהחליט לספוג את ההפסד ולמכור את המושבים בטיסה במחיר של 29 דולר.

לדבריו, "בהתחלה הייתי בהלם מהטעות, ואחרי שהתאוששתי מההלם החלטתי לספוג את הטעות, שעלתה לנו כ-27 אלף שקל. זאת פעם ראשונה שזה קורה לנו, ואני מקווה שגם הפעם האחרונה".

בנקודה זו ייאמר לזכותו של מנדל כי הוא פעל נכון מבחינה תדמיתית ובקנה אחד עם החוק, לפיו המחיר הנקוב אותו רואה הצרכן בעת הרכישה הוא המחיר הקובע בקופה - גם אם מדובר בטעות.

חוליו / צילום מסך
 חוליו / צילום מסך