ראש מערך ההסברה הלאומי לירן דן הודיע על פרישתו

נתניהו: "תחת שתי ממשלות בראשותי, שניצבו בפני אתגרים רבים, קידם לירן בכישרון רב, באחריות רבה וכן ביצירתיות ובחדשנות את פעילות מערך ההסברה הלאומי"

ראש מערך ההסברה הלאומי לירן דן הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו על כוונתו לסיים את תפקידו אחרי 3.5 שנים, עם הקמת הממשלה ה-34.

דן עומד בראש מערך ההסברה הלאומי משנת 2012. בתקופה זאת כיהנו בישראל הממשלה ה-32 והממשלה ה-33. בזמן זה התקיימו בישראל שתי מערכות בחירות (הבחירות לכנסת ה-19 בשנת 2013 והבחירות לכנסת ה-20 בשנת 2015). הוא הצטרף ללשכת ראש הממשלה בשנת 2011 בתפקיד מנהל מערך התקשורת והדוברות ובפברואר 2012 הוחלט למנותו לראש מערך ההסברה הלאומי ויועץ התקשורת של נתניהו.

ללשכת ראש הממשלה הגיע לירן דן מחברת החדשות של ערוץ 2, שם מילא שורה של תפקידים שהאחרון בהם הוא סמנכ"ל מדיה דיגיטלית (בשנים 2007-2011). במסגרת תפקיד זה הקים לירן דן את הדסק הדיגיטלי של חדשות ערוץ 2. תפקיד שכלל את ניהול ושיווק כלל הפעילות באינטרנט, בסלולר, וברשתות חברתיות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "אני מודה ללירן על עבודתו המצוינת, המקצועית והמסורה, ועל תרומתו למדינת ישראל ולי. בשנים שבהן עמד בראש מערך ההסברה הלאומי ניכרו יכולותיו המוכחות של לירן במשימות ובמטלות הרבות והמורכבות שהוטלו עליו. תחת שתי ממשלות בראשותי, שניצבו בפני אתגרים רבים, קידם לירן בכישרון רב, באחריות רבה וכן ביצירתיות ובחדשנות את פעילות מערך ההסברה הלאומי, ועל כך תודתי".

ראש מערך ההסברה הלאומי, לירן דן, מסר: "אני מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על הזכות שניתנה לי לעבוד לצידו ב-3.5 השנים האחרונות. על האמון שנתן בי למלא תפקיד משמעותי שכזה ועל התמיכה לאורך שנות עבודתי בלשכת ראש הממשלה. למדתי בשנים אלה מראש הממשלה נתניהו כל יום דבר חדש ובעל ערך".