האפליקציה שתחסוך לכם זמן בלתקשר עם אנשים מהטלפון

אפליקציה ישראלית חדשה בשם drupe מאפשרת לשמור על קשר עם החברים בפלטפורמה אחת שמקשרת בין כל האפליקציות המובילות ליצירת קשר

הטלפון שלנו כבר מזמן הפך למחשב נייד יותר ממכשיר לשיחות קוליות, ועדיין אחת הפעולות הבסיסיות שלנו הוא לשמור על קשר עם אנשים. בין אם מדובר בהודעות טקסט ב-SMS או בוואטסאפ, בשיחה דרך המסנג'ר של פייסבוק או שליחת מיילים הלוך וחזור עם קולגות - מדובר בפעולה בסיסית אך לא אינטואיטיבית מספיק בעולם הסמארטפון.

מול עינינו נמצאות אפליקציות ולא אנשי הקשר שאיתם אנחנו רוצים לתקשר, וגם הפוקוס מתמקד באיזו אפליקציה אני רוצה לפתוח כדי לתקשר עם אדם מסוים, מאשר עם מי אני רוצה לדבר.

אפליקציה חדשה בשם drupe (להורדה - לחצו כאן), פרי פיתוח ישראלי שמיועדת חינם למכשירי אנדרואיד, היא אחת השימושיות שבהן נתקלנו לאחרונה. מדובר בשכבה שיושבת על הטלפון וזמינה מכל מקום - מסך הנעילה, מסך הבית או בתוך כל אפליקציה, ובאמצעות Swipe אחד נפתחות שתי עמודות - האחת של אנשי הקשר והשנייה של אפליקציות תקשורת ואחרות. הרעיון הוא שניתן לקחת כל אחד מאנשי הקשר (המועדפים או האחרונים שיצרנו איתם קשר) ופשוט לגרור אותו לאפליקציה הרלבנטית שנפתחת באופן מיידי.

כך, אפשר לגרור את בת הזוג לתוך אפליקציית ההודעות, המייל או הוואטסאפ ולהתחיל לדבר. אפשרות אחרת היא לגרור לתוך אפליקציית יומן ובקלות לקבוע פגישה משותפת או לגרור קולגה לעבודה לאפליקציית ניווט כמו waze ואז לנווט לכתובת היעד או לשתף מיקום.

האפליקציה גם תומכת בקבוצות חברים וכך ניתן לייבא קבוצות מוואטסאפ או ליצור קבוצת אנשים חדשה ולשלוח מייל לכולם או לעשות שיחת ועידה.

משימוש של כמה שבועות רצופים, מדובר באפליקציה נוחה מאוד, שאמנם יש צורך קל לזכור להשתמש בה אבל היא הופכת את השימוש בטלפון לקל הרבה יותר.