סמסונג ישראל פותחת מוקד שירות לקוחות טלפוני

המוקד יטפל בסלולר, טאבלטים, שעונים ומצלמות ■ בחברה יהיו מוכנים לטפל טלפונים גם בלקוחות שרכשו מכשירים בחו"ל או ביבוא לא רשמי, וכמובן גם במכשירים שנרכשו דרך סקיילקס-סאני או בחברות הסלולר

סמסונג ישראל רוצה לשפר את רמת השירות שלה בארץ. לאחר שהיבואנית שלה סקיילקס-סאני החלה בשבועות האחרונים בפתיחת מרכזי מכירה ושירות, בסמסונג מודיעים על פתיחת מוקד שירות טלפוני חדש שיחל לעבוד החל ממחר (ג').

מוקד השירות הטלפוני החדש יעבוד בפיקוח ישיר של סמסונג ישראל ויחליף את המוקד שהיה קיים עד עכשיו. המוקד יעבוד בימי ראשון עד חמישי משעה 8:00 עד 17:00 ובימי שישי משעה 8:00 עד 13:00 (6963*), ויטפל לא רק בתחום הסלולר, אלא גם בטאבלטים, בשעונים ובמצלמות.

בסמסונג ישראל מתייחסים לפתיחת המוקד הטלפוני כחלק מרפורמה בשירות הלקוחות שלה ויהיו מוכנים לטפל בלקוחות שרכשו מכשירים בחו"ל או ביבוא לא רשמי, כמו גם במכשירים שנרכשו דרך סקיילקס-סאני או באמצעות חברות הסלולר.

"אנחנו מממשים את היכולות של סמסונג וממקסמים את המגע שיש לנו עם הלקוח", אומר אורן מרון, מנהל פעילות הסלולר בסמסונג ישראל, "במוקד החדש יהיה שיפור בזמני המענה הטלפוני ללקוחות".

מרון לא הסכים להגיד מה זמני השיחה שהם יתחייבו לספק. "המוקד יטפל בשאלות תפעול בסיסיות ותקשורת מול מעבדות השירות בארץ".