דירקטוריון עמידר בחר בראובן קפלן לתפקיד המנכ"ל החדש

קפלן משמש מ-2012 ועד היום כמשנה למנכ"ל כלל ביטוח

ראובן קפלן   / אייר : איל יצהר
ראובן קפלן / אייר : איל יצהר

דריקטוריון חברת הדיור הציבורי עמידר בחר אמש (ג') פה-אחד את ראובן קפלן למנכ"ל החדש של החברה, אשר יחליף את קודמו בתפקיד יעקב ברוש.

קפלן, בעל תואר שני למינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, שימש עד 2012 כמנכ"ל כלל בריאות ומ-2012 עד היום מכהן כמשנה למנכ"ל כלל ביטוח. לפני כן שימש קפלן כמנכ"ל שח"ל ישראל.

קפלן, אשר מינויו כפוף לאישור ועדת המינויים הממשלתית, נבחר על-ידי הדירקטוריון לאחר שגבר על עשרות מועמדים שהתמודדו אף הם על התפקיד.

יש לציין כי לאחרונה מונה לעמידר דירקטוריון חדש, כאשר ליו"ר הדירקטוריון נבחר, בהחלטה משותפת של שרי האוצר והשיכון, עו"ד יצחק לקס.

השינויים הפרסונליים בחברה המשכנת, שכוללים גם את בחירתו של עו"ד יצחק לקס שנבחר לפני מספר חודשים ליו"ר עמידר, ושכירת שירותיו של מנכ"ל משרד האוצר לשעבר דורון כהן, מתבצעים על רקע שינוי אסטרטגי בפעילות החברה. בעוד מראשית הקמתה עסקה חברת עמידר בניהול מרבית מלאי הדיור הציבורי בישראל, כעת החברה מבקשת לשכלל את פעילותה באמצעות הקרקעות שבבעלותה לתחום היזמות בדגש על פרויקטי פינוי-בינוי.

יו"ר חברת עמידר, עו"ד ד"ר יצחק לקס, מסר: "אני שמח שמנהל בכיר ומוכשר מהמגזר העסקי נבחר ובחר לעמוד בראש חברת עמידר. הדבר תואם את חזון הדירקטוריון לנהל את עמידר בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולפתח בה מנועי צמיחה עסקיים, שיחזקו את החברה ואת הדיור הציבורי בישראל. אני מאחל לקפלן הצלחה בתפקידו וסמוך ובטוח כי הוא יצעיד את עמידר להצלחות רבות".

קפלן מסר: "ברצוני להודות לדירקטוריון על האמון הרב שנתן בי. אני נרגש לעמוד בראש חברה בעלת היסטוריה מפוארת וחשיבות לאומית כמו עמידר ואעשה כל שביכולתי על מנת להצעידה קדימה לפי החזון שהתווה דירקטוריון החברה".