פלאפון בשת"פ עם ניופאן: תמכור טלוויזיות ומוצרי אודיו

המוצרים יימכרו במסגרת של "חנות בתוך חנות", כאשר לקוחות כל חברות הסלולר יוכלו לבצע את הרכישות ■ החנות הראשונה נפתחה בקניון הזהב בראשל"צ

פלאפון ניופאן / קרדיט: רעות דביר
פלאפון ניופאן / קרדיט: רעות דביר

ענף הסלולר נמצא בתחרות מתמדת, כאשר חברות הסלולר מחפשות כל הזמן דרכים חדשות לייצר הכנסות. פלאפון הודיעה היום (ד') על שיתוף-פעולה עם היבואנית ניופאן, אשר במסגרתו תמכור טלוויזיות ומוצרי אודיו.

המוצרים יימכרו במסגרת של "חנות בתוך חנות", כאשר לקוחות כל חברות הסלולר יוכלו לבצע את הרכישות. החנות הראשונה שנפתחה היא בקניון הזהב בראשון-לציון.

לדברי רונית אפשטיין, מנהלת חטיבת ציוד בפלאפון, "בשנה האחרונה העמקנו את אחיזתנו בתחום הקמעונאות ופרסנו במרבית מרכזי השירות 'חנות בתוך חנות' של אביזרים, בהן נמכרים אביזרים שונים וכן לפטופים, טאבלטים אוזניות, מטענים ומוצרי מולטימדיה מתקדמים".

המחירים שפלאפון מציעה זהים למחירי השוק, כאשר נראה שהיתרון העיקרי שלה הוא פריסה של מרכזים בכל הארץ, אבל לפחות כרגע, מדובר רק בחנות בודדת. חשוב לציין כי גם אורנג' מציעה לרכישה טלוויזיות של פנסוניק, וסלקום מוכרת מסכי LG אבל רק במסגרת מבצע חיוב-זיכוי ללקוחות סלקום TV.

פלאפון מציעה טלוויזית 55 אינץ' של טושיבה מדגם L5400 במחיר 6,500 שקל, מחיר זול ב-100 שקל מהמחיר המפורסם באתר זאפ השוואת מחירים. דגם L1433 המגיע בגודל 48 אינץ' נמכר ב-3,400 שקל, מחיר הזול ב-200 שקל.

פלאפון מציעה מקרן קול של JBL מדגם SB400 במחיר 2,000 שקל, זהה לזה הקיים בחנויות אחרות. את מצלמת האקסטרים Camileo X-Sports של טושיבה היא מציעה במחיר 1,400 שקל. בזאפ המוצר מפורסם ב-1,250 שקל.