גולן טלקום משדרגת ללקוחות את נפחי הגלישה בחבילות

מנויי חבילת 59 שקל לחודש ללא הגבלה ייהנו מנפח גלישה של 10 ג'יגה, במקום 6 ג'יגה בחבילה הנוכחית ■ בחבילת הכול כלול גם בחו"ל ב-99 שקל לחודש גדל נפח הגלישה ל-20 ג'יגה, במקום 6 ג'יגה עד היום

מיכאל גולן / צילום: איליה מלניקוב
מיכאל גולן / צילום: איליה מלניקוב

גולן טלקום חתמה ככל הנראה על הסכם שימוש כה אטרקטיבי ברשת סלקום, שככל הנראה מאפשר לה לשדרג ללקוחות את נפחי הגלישה בחינם. החברה דיווחה בעמוד הפייסבוק שלה במהלך החג על המהלך, והיום (א') הודיעה על כך רשמית.

החברה הודיעה על מהלך חדש וחינמי של שדרוג נפחי הגלישה באינטרנט הסלולרי, שמאפשר ללקוחות לקבל נפחי גלישה נוספים ללא עלות, בעוד שאצל כל חברה אחרת שדרוג כזה עולה לא מעט. אז אמנם נכון שמרבית הלקוחות כלל לא מגיעים לניצול נפחי הגלישה שהחברה מציעה, אך עדיין מדובר בנפחים שמעודדים שימוש יתר באינטרנט, שהחברות האחרות לא מציעות.

השדרוג יתבצע ברוב המסלולים ובכל הטכנולוגיות. לדברי החברה, החל מהיום המנויים בחבילת 59 שקל לחודש ללא הגבלה ייהנו מנפח גלישה של 10 ג'יגה, במקום 6 ג'יגה בחבילה הנוכחית.

בחבילת גולן טלקום הכול כלול גם בחו"ל ב-99 שקל לחודש גדל נפח הגלישה ל-20 ג'יגה, במקום 6 ג'יגה עד היום. בנוסף, חבילת 37 שקל לחודש ללא הגבלה בגולן טלקום כוללת מהיום נפח גלישה של 6 ג'יגה ביט, במקום 3 ג'יגה עד כה.

החברה מסרה כי ללקוחות קיימים נפחי הגלישה בחבילות השונות יתעדכנו אוטומטית במחזור החיוב הקרוב.