RR מדיה מתרחבת: רוכשת את ESS ברומניה

הרכישה תספק לאראר-מדיה כיסוי לווייני נוסף וגישה לאחת מפלטפורמות ההפצה הצומחות ביותר עבור תוכן דיגיטלי, עם יותר מ–17 מיליון בתי-אב בעלי טלוויזיה במרכז ומזרח אירופה ובמדינות הנורדיות

אבי כהן - מנכ”ל RRMedia / צילום: איל יצהר
אבי כהן - מנכ”ל RRMedia / צילום: איל יצהר

חברת RR מדיה , מהפסקת שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו בכל העולם, מדווחת רכישה של Eastern Space Systems (רש"ת: ESS) ברומניה, חברה פרטית המספקת שירותי ניהול תוכן, הפצה וייעוץ.

הרכישה תספק לאראר-מדיה כיסוי לווייני נוסף באמצעות לוויין Intelsat 1°W, וגישה לאחת מפלטפורמות ההפצה הצומחות ביותר עבור תוכן דיגיטלי, עם יותר מ-17 מיליון בתי-אב בעלי טלוויזיה במרכז ומזרח אירופה ובמדינות הנורדיות.

בנוסף, מרחיבה הרכישה את הרשת הגלובלית החכמה של RR מדיה, ומספקת לחברה חדירה נוספת לאירופה באמצעות תשתית הסיבים האופטיים האירופאית של ESS, כמו גם יכולות IP ותשתית סיבים אופטיים מקומית ברומניה.

"רכישה זו הינה חלק באסטרטגיה המתמשכת שלנו להאיץ את הצמיחה, להגדיל את היקפי הפעילות ולהרחיב את הנוכחות הגלובלית שלנו", מסר אבי כהן, מנכ"ל RR מדיה. "זוהי תוספת משמעותית לתשתית הגלובלית שלנו להפצה וניהול תוכן דיגיטלי ולנוכחות המקומית, כמו גם הרחבת שירותינו, במיוחד באזורים בהם הגדלנו את הכיסוי הלווייני ותשתית הסיבים האופטיים במרכז אירופה. טריטוריה צומחת זו סובלת משירות לקוי, נשלטת על ידי חברות קטנות ואנו רואים בה הזדמנות מרכזית לרכישת נתח שוק תוך מינוף היקפי הפעילות, הנוכחות הגלובלית והיצע השירותים הנרחב.

"לאור זאת, אנו בטוחים כי נצליח להעמיק את החדירה למרכז אירופה, לזכות בלקוחות חדשים ולנצל הזדמנויות להגדיל את היקף ההכנסות בשנים הקרובות. בנוסף, רכישה זו מחזקת עוד יותר את בסיס הלקוחות שלנו ומספקת גישה למספר לקוחות איכותיים".