משרד הפרסום חברון-זלצמן יטפל בתקציב סולגאר

היקף התקציב, שנוהל בשנים האחרונות ע"י משרד הפרסום "לעומק התודעה", צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל

משרד הפרסום חברון-זלצמן קוטף את פירות הניסיון בשוק הוויטמינים ותוספי התזונה: ל"גלובס" נודע כי המשרד יטפל בתקציב הפרסום של המותגים סולגאר וסופהרב של קבוצת אמברוזיה.

היקף תקציב סולגאר וסופהרב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל. התקציב נוהל בשנים האחרונות במשרד הפרסום "לעומק התודעה".

לפני חודשים ספורים איבד חברון-זלצמן את נתח התקציב שהיה לו במערך הפרסום של חברת אלטמן, אשר עימה עבד במשך מספר שנים. משרד הפרסום טיפל עבור אלטמן במותגים כמו מגה גלופלקס, עם הסיסמה "כי לגוף אין חלקי חילוף"; ובמותג אלספה, שבו החדיר את אימג' הדגים המזוהה עימו כיום.

איכות העבודה הפרסומית לא עזרה לחברון-זלצמן, כאשר באלטמן התחלפה ההנהלה. אחד המהלכים הראשונים שלה היה לקיים מכרז על תקציב הפרסום - על החלק של חברון-זלצמן, וכן על החלק שהתנהל במשרד פוקס&פרנדס. האפשרות להשתתף במכרז אמנם ניתנה לחברון-זלצמן, אך הם בחרו לא לקחת בו חלק. בסופו של דבר זכה בתקציב משרד הפרסום מנצ'.

עבור משרד פרסום כמו חברון-זלצמן איבוד תקציב עוגן בסדר גודל של אלטמן אינו דבר של מה בכך. הטלטלות נמשכו, כשאסי שביט, הצלע השלישית במשרד, החליט לעזוב לטובת הקמת עסק עצמאי. אולם בתקופה האחרונה נראה כי למרות הטלטלות שעבר המשרד, הוא מצליח להתייצב והמשבר מאחוריו.

לגיוס תקציב סולגאר קדמו גיוסי תקציבים כגון רשת המרפאות אלן קאר, חברת הספנות הגדולה MSC CRUISES, רשת התכשיטים רויאלטי ועוד.