מכרז על תקציב הפרסום של אלטמן בהיקף 12 מיליון שקל

המכרז הצפוי יהיה על תקציב הקריאייטיב בלבד ולא יכלול את תקציב המדיה, שימשיך להתנהל ביוניברסל מקאן

קבוצת אלטמן יוצאת למכרז על תקציב הפרסום שלה - כך נודע ל"גלובס". היקף התקציב מוערך בכ-12 מיליון שקל במונחים ריאליים.

המכרז הצפוי יהיה על תקציב הקריאייטיב בלבד ולא יכלול את תקציב המדיה, שימשיך להתנהל ביוניברסל מקאן.

אלטמן משווקת מותגים רבים, שרובם אינם מקבלים תמיכה פרסומית מסיבית, אך יוצאי הדופן שבהם הם המותגים אלספה ומגה גלופלקס שהם חוד החנית בפרסום.

במשך שנים טיפל בתקציב משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, עד שב-2009 פוצל התקציב. חלקו הועבר למשרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט, והיתרה נותרה בשלמור. עם המשבר שעבר על שלמור הפסיקה חברת אלטמן את ההתקשרות איתו, והתקציב הועבר למשמרת אצל חברון-זלצמן-שביט, עד שלפני כשנה וחצי ערכה החברה מכרז, צירפה את משרד הפרסום פוקס&פרנדס למערך הפרסום שלה והפקידה בידיו את תקציב מגה גלופלקס.

בחודשים האחרונים חלו שינויים פרסונליים באלטמן, כשלתפקיד המנכ"לית נכנסה גלי ניר, ובקרוב צפויה לתפוס את תפקיד סמנכ"ל השיווק רוני בהט.

אסי שביט ממשרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט מסר בתגובה לידיעה: "ב-12 השנה האחרונות הפרסונות בחברון-זלצמן-שביט בנו מגוון רחב של מותגים שהפכו למובילי שוק בקטגוריית הבריאות בכלל ותוספי התזונה בפרט, כגון: 'מגה גלופלקס - כי לגוף אין חלקי חילוף', 'אומגה 3 זה אלספה' וכדומה.

"לאחר חילוף המשמרות בהנהלת אלטמן הגיע דור שלא ידע את יוסף, ולא נותר לנו אלא לכבד את ההחלטה שהתקבלה. בימים אלה קיבלנו את הבריף למכרז, ובעקבות שינוי קיצוני לרעה בתנאים המספריים אנו שוקלים האם נשתתף בהליך".