ויולה פרייבט אקוויטי השלימה גיוס של קרן שנייה ב-250 מ' ד'

לקרן, המשקיעה בחברות בוגרות הנמצאות בשלבי צמיחה ושלהן פעילות גלובלית בתחומי הטכנולוגיה לרבות מתחומי התוכנה, מסחר אלקטרוני, אבטחת סייבר, פינטק ומדעי החיים - אופציה להגדיל את סכום הגיוס עד 300 מיליון דולר

ויולה פרייבט אקוויטי השלימה גיוס של 250 מיליון דולר עבור קרן ההשקעות שלה הממוקדת בחברות טכנולוגיה בשלבי צמיחה. לקרן, מקבוצת ויולה שתחתיה פועלת בין היתר גם קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס, ישנה אופציה להגדיל את סכום הגיוס עד 300 מיליון דולר. הקרן משקיעה בחברות בוגרות הנמצאות בשלבי צמיחה ושלהן פעילות גלובלית בתחומי הטכנולוגיה לרבות מתחומי התוכנה, מסחר אלקטרוני, אבטחת סייבר, פינטק ומדעי החיים.

הקרן השנייה צפויה להשקיע בכ-10-12 חברות טכנולוגיה כאשר סכומי ההשקעה בכל חברה ינועו בין 20 ל-40 מיליון דולר.

הקרן הראשונה של ויולה פרייבט אקוויטי השקיעה ב-12 חברות, ועד כה בארבע מהן ביצעה אקזיט מוצלח. בין החברות אפשר למנות את MobileAccess, מטומי, עמיעד מערכות מים וחברת אורעד, שנמכרה השבוע לחברת אביד האמריקאית. בקרן מציינים כי כל ארבעת האקזיטים האלה הניבו החזרים במכפילים גבוהים עבור ויולה.

לאחרונה ביצעה ויולה פרייבט אקוויטי את השקעתה הראשונה מתוך הקרן השנייה בחברת האינטרנט GlassesUSA.com, חברת מסחר אלקטרוני מובילה העוסקת בייצור ושיווק משקפי ראייה במרשם ומשקפי שמש, בעיקר לשוק האמריקאי, במחירים אטרקטיביים.

עם המשקיעים בקרן החדשה נמנים משקיעים מוסדיים ופרטיים בינלאומיים מובילים מארה"ב, אסיה, אירופה וישראל. את קרן ויולה פרייבט אקוויטי מובילים ארבעה שותפים המביאים עמם ידע וניסיון רב בהשקעות וניהול: הראל בית און, יונתן קולבר, סמי תותח ואייל שירן. בדומה לקרן הקודמת, גם הקרן השנייה כוללת השקעה משמעותית של השותפים בקרן ובקבוצה.

הראל בית און, מייסד ושותף בויולה פרייבט אקוויטי, אמר כי " בישראל יש כיום הרבה חברות בשלב הצמיחה, מגמה היוצרת עבורנו הזדמנויות נפלאות כמשקיעים בוני ערך. באמצעות מינוף הניסיון העשיר של חברי הצוות שלנו בפרט וקבוצת ויולה בכלל, אנו מתכוונים לסייע לחברות מוערכות להפוך לחברות גלובליות בעלות מובילות טכנולוגית ולהאיץ את קצב הצמיחה שלהן".