הפרסומת המצוירת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שבוע החג התאפיין בירידה חדה במספר הפרסומות שהיו באוויר - 443 לעומת 556 בשבוע שלפני פסח

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת, למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע החולף, הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. בפרסומת - סרטון מבית "ניר וגלי" - נראית דמותו המצוירת של גידי גוב, כשהיא מדברת עם מכשירי חשמל שונים הנמצאים בסלון. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.2%.

פרסומת זו היא גם הפרסומת הזכורה ביותר השבוע - שיעורי הזכירות לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.1%.

קמפיין הפרסומות של רשת האופנה למידות גדולות עונות, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של חברת בזק, עם סך השקעה גבוה משמעותית, אשר עמד על כ-1.7 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך משמעותית ממספרן בתקופת המחקר הקודמת (השבוע שלפני חג הפסח), ועומד על 443 (לעומת 556 בשבוע שלפני פסח).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך משמעותית מזה שהושקע בתקופה הקודמת, ועמד על כ-32.7 מיליון דולר (לעומת כ-42.7 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע דווקא את הפרסומת של "סנו אינסטלטור" עם ג.יפית, שאמנם מדורגת בתחתית הטבלה, אולם בכל זאת הצליחה להיכנס למדד יחד עם פרסומות למותגים גדולים, שחלקם נמצאים בו כמעט בקביעות.

עוד מציין השקו את הירידה החדה בהשקעה בפרסום השבוע, האופיינית לתקופה שלאחר חג הפסח.

פרסומות
 פרסומות