הטיפ היומי: הזדמנות גם אחרי המשחק שכבש את העולם

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על מניית קינג, שפיתחה את משחק הקנדי קראש, ב"תשואת יתר" עם מחיר יעד של 22 דולר

יצרנית המשחקים הדיגיטליים King / צילום: בלומברג
יצרנית המשחקים הדיגיטליים King / צילום: בלומברג

יצרנית המשחקים הדיגיטליים King Digital Entertainment , המוכרת בעיקר בזכות המשחק שפיתחה Candy Crush Saga, נסחרת בבורסת ניו יורק בשווי של כ-5.3 מיליארד דולר.

מניית קינג מושפעת במיוחד מקצב הדעיכה של המשחק קנדי קראש סאגה, ואנו ממשיכים להעריך שהוא יישחק בכ-50% מדי שנה. בכל הקשור למשחק קנדי קראש סודה, אנו מעריכים במודל שמרני שהרבעון הראשון של 2015 יהווה את רבעון השיא במספר המשתמשים הפעילים החודשי, ומשם יעבור למגמת ירידה הן ברמה הרבעונית והן ברמה השנתית. בנוסף, אנחנו ממשיכים להעריך שקינג תמשיך להשיק כ-5 משחקים חדשים מדי שנה. ההערכות שלנו הן ש-2 מהם יהיו כישלון מסחרי, והאחרים יגיעו לרמה של Bubble Witch 2 - כלומר לא להיט ענק נוסף.

נציין, שיכולתו של צוות הפיתוח של קינג לפתח עוד להיט, קנדי קראש סודה, מצביעה על כך שעדיף שלא ננקוט עמדה כה שמרנית בנוגע להשקות הבאות, אך אנחנו סבורים שמניית קינג מהווה הזדמנות מעניינת, גם כשלוקחים בחשבון את ההערכות בעלות הסבירות הנמוכה.

כשבוחנים את הביצועים של המשחקים המרכזיים של קינג, רואים שקנדי קראש סאגה נותר יציב במקום ה-3 ברשימות הורדות האפליקציות ב-iOS (אפל) ובמקום ה-4 ב-Google Play, בארה"ב ובאירופה המערבית. מדובר אמנם על ירידה ממיקום ממוצע של 2.5 ברבעון הרביעי של 2014, אך ההשקה והביצועים של קנדי קראש סודה, עם מיקום ממוצע של 4.8 ב-iOS ו-3.15 בגוגל פליי בארה"ב - אמורים לפצות, ואף יותר מכך, את הירידה של המשחק-האח.

כעת יש לקינג שני משחקים ברשימת חמשת המשחקים הבולטים גם ב-iOS וגם בגוגל פליי, בשני האזורים הגיאוגרפיים בעלי אפשרויות המוניטיזציה הטובות ביותר. אנו רואים בכך סימן שורי עבור שנת 2015. עם זאת, אנחנו ממשיכים להדגיש את מגבלות המידע הזה, שאינו אומר דבר על היקף הדולרים שמתקבל, אלא רק על מיקומה היחסי של האפליקציה.

אנו מצפים שקינג תציג ב-2015 הכנסות של כ-2.1 מיליארד דולר ורווח נקי של 1.89 דולר למניה. מחיר היעד שלנו למניית קינג הוא 22 דולר, פרמיה של כ-31% על מחיר השוק, וההמלצה היא "תשואת יתר".

*** מחלקת המחקר, קרדיט סוויס. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם