הטיפ היומי: קמעונאית אופנה אמריקאית עם פוטנציאל אפסייד

במחלקת המחקר של גולדמן זאקס ממליצים "קנייה" על מניית Men's Wearhouse במחיר יעד הגבוה ב-13% ממחיר השוק

חברת Men's Wearhouse / צילום: בלומברג
חברת Men's Wearhouse / צילום: בלומברג

קמעונאית האופנה Men's Wearhouse נסחרת בבורסת ניו יורק (סימול: MW) לפי שווי שוק של כ-2.7 מיליארד דולר. החברה שנוסדה ב-1973 מפעילה כיום 1,758 חנויות, שבהן נמכרים בגדי גברים, בדגש על חליפות מחויטות וטוקסידו, וכן נעליים.

באחרונה ערכנו פגישות למשקיעים יחד עם מנכ"ל Men's Wearhouse, דאג איוורט, וסמנכ"ל הכספים ג'ון קימינס. יצאנו מהפגישות עם הבנה טובה יותר של לוח הזמנים והיוזמות האסטרטגיות של החברה, כולל בנוגע לייצוב ולאינטגרציה של עסקי Jos A Bank שנרכשו בשנה שעברה.

עשרה חודשים לאחר הרכישה, ועם ראות טובה יותר בכל הקשור לצמיחה בהכנסות ולחיסכון בעלויות, ההנהלה הותירה את היעד של השגת לפחות 150 מיליון דולר של סינרגיות. השיפור הצפוי ב-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) של Jos A Bank הוא חלק ממאמץ נרחב יותר לשדרג את כל ההיבטים העסקיים, כולל מערכות, תרבות, אתר החברה, שיווק ועוד.

אנו מצפים שה-2-3 רבעונים הקרובים יספקו יותר מידע על התקדמות ההנהלה להשגת היעד. תוצאות הרבעון השלישי אמורות לייצג את הרבעון הראשון עם השוואה מלאה לרבעון מקביל שכולל את הרכישה.

אנחנו נשארים עם המלצת ה"קנייה" שלנו למניית Men's Wearhouse. אם הנהלת החברה תצליח להציג ביצועים התואמים לאסטרטגיה שלה, ותצליח להתקרב לרווח נקי בסך 6 דולר למניה בשנת 2017, ישנו אפסייד פוטנציאלי נוסף. אנחנו מאמינים שהחודשים הקרובים יספקו עדות קונקרטית יותר לתגובת הלקוחות ל-Jos A Bank כחלק מסל המוצרים הקיים של Men's Wearhouse.

אנו חשים יותר ויותר ביטחון באסטרטגיה של הנהלת החברה בנוגע ל-Jos A Bank. הסיכון הגדול ביותר למניה ממשיך להיות הסיכון של יכולת ההנהלה לבצע את הטרן-אראונד בעסקי Jos A Bank במחצית השנייה של 2015.

אנו מעריכים ש-Jos A Bank מהווה 25% מה-EBITDA, אך האופי הממונף של החברה הופך את תשלומי החוב לקריטיים. מחיר היעד שלנו למניית Men's Wearhouse מבוסס על מכפיל רווח של 16, והוא 64 דולר. המחיר גבוה בכ-13% ממחיר השוק.

מחלקת המחקר, גולדמן זאקס

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם