חצרוני עוזב את הארץ - ומשחרר אמירה דוחה על אתיופים

פרופ' חצרוני בפייסבוק: "קשה ליהנות במקום שבו כמעט כל משפחה משריצה לפחות שלושה זאטוטים שזוללים קבב שמנוני, משתכרים מוודקה זולה ופולטים CO2 בכמויות מסחריות" ■ מציע ללמד את יוצאי אתיופיה "איך אוכלים בסכין ומזלג"

פרופ' אמיר חצרוני, האיש שהצליח להרתיח מדינה שלמה עם התבטאויות מקוממות במיוחד, הודיע על עזיבת הארץ.

"בשעה טובה מדינת ישראל ואני מגיעים לסיום דרכנו המשותפת", כתב חצרוני בדף הפייסבוק שלו. לדבריו, הוא יעזוב ביום ראשון, אך לא ציין לאן.

"אי-אפשר לומר שנהנינו", כותב חצרוני. "קשה ליהנות במקום שבו כמעט כל משפחה משריצה לפחות שלושה זאטוטים שזוללים קבב שמנוני, משתכרים מוודקה זולה ופולטים CO2 בכמויות מסחריות. לא נעים לחיות היכן שאם אומרים מילה רעה על שחורים שתחביבם הוא לדפוק מכות ולשבור חלונות ראווה אתה נחשב לגזען. ממש לא נעים לחשוב שאני חי במקום שבו דידי הררי הוא כוכב מדיה ולא עובד בשימור לקוחות סלולריים. אחרי שכל ניסיונותיי לשפר את המצב מבפנים עלו בתוהו, לא נותרה ברירה אלא לעזוב".

חצרוני ממשיך לעקוץ וכותב: "טקס הפרידה ייערך במקום היפה ביותר בישראל - טרמינל הטיסות היוצאות של נתב"ג ביום ראשון הקרוב 10.5.2015 ויחל בשעה 02:00 לפנות בוקר. זה יהיה אירוע מרגש, פתוח לקהל הרחב, ויכלול גם תוכנית אמנותית: 'מיצג דגלים' בביצועו של אמן צעיר מוכשר - יונתן שפיגלמן - שעלה לכותרות ביום העצמאות האחרון כאשר הציג את יצירת הבכורה שלו 'ספונג'ה עם דגל ישראל'. לכבוד פרידתי מישראל הוא מכין מופע חדש ששומר על אותה רוח אך מוסיף לה נופך אידאולוגי. הנסיעה לנתב"ג תצא מקאסה פרופסור על מנת לאפשר למעוניינים לתת ליטוף אחרון לזכריה ההאסקי ולסחוב לי את המזוודה".

את הפוסט שלו מסיים חצרוני - איך לא - עם עקיצה גזענית לעבר יוצאי אתיופיה על רקע מחאתם: "אשמח אם תצטרפו אליי מחר לארוחת ערב במסעדה אתיופית איכותית. חשוב לי - לפני שאני עוזב - ללמד את העדה הנפלאה הזו איך אוכלים בסכין ומזלג".