קבוצת חג'ג' תקים בניין בוטיק יוקרתי במתחם סומייל בת"א

הבניין, בן 7 קומות ו-22 יחידות דיור, יקום לצדו של מגדל אינפיניטי שאותו יוזמת הקבוצה

צחי ועידו חג'ג' / צילום: טל צ'יקורל
צחי ועידו חג'ג' / צילום: טל צ'יקורל

דייר חדש במתחם סומייל הצפוני בתל-אביב: קבוצת חג'ג' תקים בניין בוטיק בן 7 קומות ו-22 יחידות דיור, לצדו של מגדל אינפיניטי שאותו יוזמת הקבוצה.

השבוע החלו האחים צחי ועידו חג'ג', המארגנים קבוצות רכישה לפרויקטי מגורים ומשרדים, בשיווק הדירות בבניין הבוטיק. אלה נעות מדירות 2.5 חדרים בשטח של 65 מ"ר, לדירות 3 חדרים על שטח 82 מ"ר. בכל הדירות תהיה גם מרפסת בשטח של 14 מ"ר. מחיר ההשקה, כמצופה מפרויקט בלב מתחם המגורים והמסחר היוקרתי, לא מיועד לכל כיס - 30 אלף שקל למ"ר.

יצוין כי הקבוצה עדיין לא מחזיקה בהיתר בנייה, והתכנית שהגישה בחודש אוגוסט האחרון עוד מונחת על שולחן הוועדה המקומית.

על-פי הודעת הקבוצה, על גג הבניין תיבנה בריכת שחייה חצי אולימפית, פתוחה בקיץ ומקורה ומחוממת בחורף, שתשרת את דיירי הקומפלקס כולו. גשר שייבנה בסמוך לבריכה יחבר את בניין הבוטיק לבניין המרכזי, ובחזית הבניין יוקמו שטחי מסחר שישתרעו על פני כ-300 מ"ר.

פרויקט אינפיניטי מתוכנן לקום במתחם הרחובות אבן גבירול וז'בוטינסקי, בצפון הישן של תל-אביב ובסמוך לכיכר המדינה, על שטח של למעלה מ-3,000 מ"ר. המגדל המרכזי של קבוצת חג'ג', שהשלימה את רכישת המתחם ב-2013 תמורת 185 מיליון שקל, יתנשא לגובה של 47 קומות ויכיל 220 דירות יוקרה. המתחם עתיד לכלול, בנוסף לבריכת השחייה, גם חדר כושר, מועדון דיירים, לובי יוקרתי וחמש קומות של חניה תת-קרקעית.

פרויקטים נוספים למגורים של האחים חג'ג' כוללים את מגדל "מאייר ברוטשילד", שאכלוסו צפוי בחודשים הקרובים, צוקי ארסוף על המים, דרומית לקיבוץ געש, המצוי בשלבי אכלוס וכן את מגדלי הצעירים ברחוב ארלוזורוב.