מניית נובה קופצת בבורסה לאחר שפרסמה דוחות טובים

נובה הרוויחה 4 מיליון דולר על הכנסות של 27.5 מ' ד' ברבעון הראשון

מניית נובה עולה היום (ד') בבורסה לאחר שהחברה פרסמה דוחות כספיים טובים לרבעון הראשון של 2015. הכנסות החברה צמחו ב-6% ל-27.5 מיליון דולר (צמיחה לעומת הרבעון הקודם) ושיעור הרווח הגולמי עמד על 52%, בדומה לרבעון הקודם.

הרווח הנקי (במונחי Non-GAAP) עמד על 4 מיליון דולר שהם 15 סנט למניה בדילול מלא, מעל הרף העליון של תחזיות החברה, ומהווה עלייה של 79% בהשוואה לרבעון הקודם. ההוצאות התפעוליות עלו ל-12.1 מ' ד' מ-11.9 מ' ד' אך הן כללו הוצאה של 1.1 מ' ד' בגין רכישת ריוורה.

במהלך הרבעון השלימה נובה את רכישת ריוורה (ReVera), ספקית מובילה של פתרונות מטרולוגיה מבוססי X-Ray. תוצאות ריוורה (ReVera) ייכללו בתוצאות נובה החל מהרבעון השני של 2015.

נובה מדגישה בדוח את תמהיל הלקוחות המגוון שלה, הכולל שלושה לקוחות אשר תורמים מעל ל-20% כל אחד להכנסות ברבעון, לרבות שני יצרני זיכרונות מובילים.

"זו הייתה פתיחה טובה מאוד לשנת 2015, עם תוצאות אשר עקפו את הרף העליון של תחזיותינו לרבעון, הן במונחי הכנסות והן במונחי רווחיות", אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה. "מעבר לביצועים העסקיים והתפעוליים החזקים, אל מול היעדים האסטרטגיים שלנו, בולטת ברבעון זה רכישת ריוורה (ReVera) כאבן דרך משמעותית. עם השלמת הרכישה אנו מרוצים מתהליך האינטגרציה עד כה ומעודדים מהאימוץ הגובר של פתרונות ה-X-Ray של החברה אשר מגדילים כבר היום את נוכחותנו אצל יצרני הזיכרונות, עם שלושה לקוחות מובילים אשר הזמינו לאחרונה מספר מערכות XPS. התקדמות זו תומכת בתחזיותינו לצמיחה בעתיד, ופעם נוספת מאמתת את מודל הצמיחה ארוך הטווח שלנו".