גט טקסי מגייסת 300 עובדים - מחציתם למשרדים בישראל

חודש לאחר שהודיעה על שינוי שמה ל-Gett וחודש לפני שתוסיף שירותים חדשים לשירות הזמנת המוניות הקיים, החברה מתרחבת ■ החל מהחודש הבא - הזמנת אוכל, טיפולי יופי, שירותי ניקיון רפואה אישית ישירות מהמובייל

מונית גט טקסי / צילום: : רונן בוידק
מונית גט טקסי / צילום: : רונן בוידק

חודש לאחר שהודיעה על שינוי שמה ל-Gett וחודש לפני שתוסיף שירותים חדשים לשירות הזמנת המוניות הקיים, בגט טקסי מתכוונים להרחיב באופן משמעותי את מצבת כוח-האדם. החברה הודיעה על כוונתה לגייס 300 עובדים חדשים עד לסוף השנה, כמחצית מהם עבור מרכז הפיתוח שלה ברמת-החייל בתל-אביב.

כדי לעמוד ביעדים ולהתרחב לתחומים כמו הזמנת פיצה, טיפולי מניקור, בייביסיטר או רופא עד הבית, החברה מתכוונת לגייס עוד 150 עובדים בישראל ו-150 נוספים עבור סניפי החברה ברוסיה, בריטניה וניו-יורק.

בין התפקידים שהחברה מחפשת ניתן למנות מפתחי אנדרואיד ו-iOS, מנהלי מוצר, מכירות, שיווק ודיגיטל ואופרציה. סך הכול מעסיקה חברת Gett כיום 350 עובדים, מהם 150 עובדים בישראל. אם תעמוד ביעדי גיוסי העובדים שלה, תעמוד מצבת כוח-האדם של החברה על 650 עובדים עד סוף השנה.

לדברי מנהלת הגיוס הגלובלית של החברה, ענת אסף, "חברת Gett מצויה בשלב המרגש של צמיחה מואצת מסטארט-אפ מוביל לחברה שמובילה בתחומה. אנחנו מצפים לעבוד עם הגורואים והמאסטרים שאנשים באים ללמוד מהם, את האנשים שאוהבים טכנולוגיה ושמתאימים ל-DNA שלנו".

כאמור, חברת Gett הודיעה לפני שבועות אחדים על שינוי השם אבל חשוב יותר על שינוי האסטרטגיה. לצד הזמנת מוניות בקליק, היא מתכננת לאפשר הזמנת אוכל, טיפולי יופי, שירותי ניקיון ושירותי רפואה אישית ישירות מהמובייל וברוב המקרים בתוך 10 דקות מרגע ההזמנה.

המודל החדש של Gett עדיין לא ברור, כמו גם השאלה איך היא מתכננת להרוויח משירות משלוחי מזון שנעשה על-ידי שליחים וספקי מזון חיצוניים. יש לציין כי במהלך האחרון חברת Gett נכנסת לתחרות ישירה מול היריבה הגדולה שלה, אובר. החברה האמריקאית השיקה לאחרונה את שירות UberEat, שמאפשר הזמנת משלוחים ממסעדות נבחרות בלוס אנג'לס, ברצלונה, ניו-יורק ושיקגו.

חברת Gett נמצאת בדרך המהירה לקראת הנפקה אפשרית בשנים הקרובות. תוכניות מעשיות אולי קיימות רק במגירה של מייסדי החברה שחר וייסר ורועי מור, אך הצמיחה המואצת, הרווחיות, מצבת כוח-האדם וההתרחבות הגלובליות מסמנות את הדרך לשם.

באוגוסט האחרון השלימה גט טקסי סבב גיוס ענק של 150 מיליון דולר ואף שלא טרחה לחשוף את שמות כלל המשקיעים, היא גייסה עד היום כ-207 מיליון דולר. וייסר ציין בחודש שעבר כי החברה צופה להגיע לקצב הכנסות שנתי של 500 מיליון דולר משירותי המוניות בלבד עד לסוף השנה הנוכחית. בנוגע לרווחים אין התייחסות, אך לטענתו החברה רווחית ב-3 מתוך 4 המדינות שבהן היא פועלת (למעט ניו-יורק).