סקר הפרסומות: קוקה-קולה - הכי אהובה השבוע; מילקי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממשיכה את קו הפרסום הוותיק של המותג, השואב השראה מעולם מחזות הזמר

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר דורגה בסוף השבוע שעבר הפרסומת של חברת קוקה-קולה, באמצעות קבוצת דחף. בפרסומת נראית חבורת צעירים, כשהיא מכינה סנדוויץ' גדול וחולקת אותו. הפרסומת מתקשרת את הגדלים החדשים של משקאות החברה שהושקו לאחרונה.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.3%.

השקעה תקציבית בקמפיין בזק

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של קבוצת שטראוס-עלית למעדן החלב מילקי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. בפרסומת נראית בחורה שמביאה לבית הוריה חבר חדש, שם מתגלה כי הוא לא אוהב את הקצפת של המילקי. בהמשך שרים כוכבי הפרסומת שיר העוסק בחוסר האהדה שלו לקצפת.

שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.5%.

עמרי לפל, ראש צוות מחקר בקבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של מילקי, ממשיכה את קו הפרסום הוותיק של המותג, השואב השראה מעולם מחזות הזמר.

הקמפיין של חברת התקשורת בזק, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע שעבר, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של פיקוד העורף, עם סך השקעה נמוך במעט, אשר עמד על כ-1.4 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע שעבר דומה למספרן מהשבוע הקודם, ועומד על 536 (לעומת 524 בתקופה הקודמת).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-43.9 מיליון דולר (לעומת כ-43.2 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

אהובות
 אהובות

היקף השקעה
 היקף השקעה