"האח הגדול VIP" בראש טבלת הרייטינג עם 976 אלף צופים

נסיגה מסוימת בצפייה במשרדי החדשות וביומנים של שישי בערב

האח הגדול vip/ צילוםי:חצ
האח הגדול vip/ צילוםי:חצ

"האח הגדול VIP" של זכיינית ערוץ 2 קשת מובילה את טבלת הרייטינג השבועית עם 976 אלף צופים בקרב האוכלוסייה הכללית בתוכנית ששודרה ביום ראשון. בכל הקשור לרייטינג - כלומר בשיעור הצפייה במשקי-הבית היהודיים - משדר ההדחה ששודר ביום שלישי הוא זה שמוביל את השבוע עם 31.6% צפייה.

בסך-הכול, "האח הגדול" היא התוכנית המובילה בנתח הצפייה, עם למעלה מ-44% מבין צופי הטלוויזיה בזמן שידור התוכנית.

"בוס בהסוואה" היא התוכנית הבולטת ביותר של רשת עם 23.8% - הרבה מאחורי "האח הגדול VIP". למעשה, פרט לתוכנית הריאליטי מצב הצפייה פושר למדי, והלוח מתמלא בתוכניות יחסים בסגנון עדות הדוקו-ריאליטי כמו "6 אימהות" ו"זוגות".

נסיגה מסוימת נרשמת גם בצפייה בחדשות: משדר החדשות המוביל של השבוע, המהדורה המרכזית של חדשות 2, מגיע לרייטינג ממוצע של 19.7% - זהה לרייטינג בשבוע המקביל אשתקד. המהדורה המרכזית של חדשות 10, לשם השוואה, מסיימת את השבוע עם ממוצע צפייה של 10.5% - 33% יותר מהשבוע המקביל אשתקד.

חדשות השבת של ערוץ 2 עם דנה ויס, עם 19.7% צפייה, וממול ה"מגזין" עם אשרת קוטלר בחדשות 10 עם 9.3%.

נתוני ימי שישי נמוכים לכל משדרי החדשות: 13.5% בלבד ל"אולפן שישי" של חדשות 2, 4.7% ל"שישי" של חדשות 10, ו"יומן" בערוץ 1 עם 4% בלבד. מהדורת "מבט" של הערוץ הראשון סיימה את השבוע עם ממוצע נמוך מאוד של 4.6%.

בהקשר זה נזכיר כי שידורי החדשות אינם מושפעים רק ממידת העניין במושאים שעל סדר היום, אלא גם מהישגי הפריים-טיים של הערוצים השונים. כשהפריים-טיים אינו גבוה דיו, הסימנים ניכרים גם בצפייה במהדורות החדשות.

"עובדה" של קשת עם אילנה דיין מתקרבת אל תוכנית הסיום שלה עם 22.6% במשקי-בית יהודיים, ו"המקור" של ערוץ 10 רשם 9.4% צפייה בחלק השני של סרטה של ענת גורן, "הרצוג".

"עושות חשבון" מתאוששת אחרי הנפילה של השבוע השני לשידורה ומשיגה נתון דו-ספרתי מספק של 11.2% צפייה בערוץ 10.

רייטינג 31.5.15
 רייטינג 31.5.15