מצלאווי מוכרת את בניין הפרמידה באור יהודה ב-48 מ' ש'

מדובר בבניין משרדים ברחוב יוני נתניהו 6 באזור התעשייה של העיר המשתרע על שטח 6,070 מ"ר ■ הרוכשת: קרן הריט סלע קפיטל

חברת מצלאווי מוכרת את בניין הפרמידה באור יהודה לקרן הריט סלע קפיטל ב-48 מיליון שקל. מדובר בבניין משרדים ברחוב יוני נתניהו 6 באזור התעשייה של העיר המשתרע על שטח 6,070 מ"ר. קרן הריט דיווחה על העיסקה והוסיפה כי יחד עם התשלומים הנלווים הכוללים בין היתר גם מס רכישה יגיע סכום העסקה לכ-52 מיליון שקל.

הנכס, הפועל כבניין משרדים, משתרע על פני 5 קומות, ארבע קומות משרדים מעל קומת מסחר, וכולל גם שתי קומות מרתף עם 150 חניות. מקרן הריט נמסר כי הכנסה ברוטו הצפויה לנכס בשיעור תפוסה מלא הוא 5.1 מיליון שקל וה-NOI הצפוי לנכס בתפוסה מלאה הינו כ-4.1 מיליון שקל. נציין כי נכון למועד הדווח, הנכס מושכר בתפוסה של 60% ל-10 שוכרים שונים בחוזי שכירות לתקופות שנעות בין שנה לארבע שנים. עוד נמסר מקרן הריט כי מימון העסקה יתבצע בשלב זה באופן מלא על ידי הון עצמי של החברה וזאת בזכות הגיוס שרק עתה הסתיים.

לאחר העסקה תחזיק סלע קפיטל 23 נכסים ברחבי הארץ וזאת לאחר שבשנה האחרונה רכשה בניינים ברמת גן, בהוד השרון ובלוד.

"מדיניות החברה היא כי כסף לא צריך לשכב בקופת החברה. תפקידנו לאתר בזהירות, במהירות וביעילות את הנכסים שיניבו את התשואה הטובה ביותר עבור ציבור המשקיעים שלנו. זיהינו נכס איכותי באזור מתפתח שמבטיח תשואה גבוהה על הנכס ועל ההון", כך שמואל סלבין, יו"ר סלע קפיטל.