קולפלנט גייסה 2 מיליון דולר ממשקיעים אמריקאים

בנוסף לגיוס המיידי, למשקיעים ניתנה אופציה להשקעה נוספת של מיליון דולר עד אמצע יולי 2015

יחיאל טל  / צילום: איל יצהר
יחיאל טל / צילום: איל יצהר

חברת קולפלנט , העוסקת בפיתוח וייצור מוצרים רפואיים על בסיס קולגן רקומביננטי אנושי, הודיעה כי גייסה 2 מיליון דולר ממשקיעים אמריקאים, ובנוסף לגיוס המיידי, ניתנה למשקיעים אופציה להשקעה נוספת של מיליון דולר עד אמצע יולי 2015.

ההשקעה הראשונית בסך 2 מיליון דולר (שמהווה 6.7% מהון החברה ו-4.5% בדילול מלאה) הינה לפי מחיר של 44.9 אגורות למניה - מחיר המניה בתום יום המסחר של 1 ביוני, בו נקבע מחיר העסקה. על כל 2 מניות, יקבלו המשקיעים אופציה למניה, במחיר מימוש של 80 אגורות למניה, למשך 3 שנים.

בנוסף להשקעה הראשונית, ניתנה כאמור למשקיעים אופציה להשקעה נוספת של מיליון דולר, למימוש עד 15 ביולי. מחיר המימוש הוא הגבוה מבין ממוצע 5 ימי המסחר שקדמו להודעת המימוש או מחיר מניה בהשקעה הראשונית - 44.9 אגורות למניה.

בכפוף למימוש ההשקעה הנוספת, יקבלו המשקיעים אופציות בהיקף של 50% מכמות המניות שמומשו בהשקעה הנוספת, כשכל אופציה ניתנת למימוש במחיר שיהיה גבוה ב- 35 אגורות מהמחיר שייקבע למניה בעת מימוש האופציה להשקעה נוספת.

"חשיפת החברה למשקיעים אמריקאים, לצד רישום ADR שהושלם בחודשים האחרונים, מהווה נדבך נוסף ביצירת התשתית לפעילותה העסקית של קולפלנט בצפון אמריקה. במקביל החברה פועלת להשגת יעדיה הרגולטוריים והעסקיים, כולל השגת אישורי CE לשני מוצרים וכן השקתם לשוק האירופאי", מסר יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט.