ניר ברקת שוב מסכן את חייו: הפריד בין אזרחים בתגרה אלימה

ראש עיריית ירושלים, בעודו רוכב על אופניים מביתו ללשכתו, הבחין בתגרה בין שני נהגים - וזינק כדי להפריד ביניהם ■ בפברואר השנה הוא השתלט וניטרל מחבל פלסטיני שדקר אזרח סמוך לעיריית ירושלים

ניר ברקת / צילום: איל יצהר
ניר ברקת / צילום: איל יצהר

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שוב מסכן את חייו. ל"גלובס" נודע כי ברקת הפריד הבוקר (א') בין שני אזרחים שהיו מעורבים בתקרית אלימה בעיר, בעודו רוכב על אופניים מביתו ללשכתו בכיכר ספרא.

ברקת הבחין בנהגים שהרביצו אחד לשני על אי תנועה באזור גן סאקר בעקבות מריבה הקשורה לענייני תנועה. הוא לא היסס, עצר את אופניו וזינק כדי להפריד בכוח בין שני הניצים. לאחר מכן הוא הזמין משטרה ומגן דוד אדום.

זו לא הפעם הראשונה שברקת מסכן את חייו כדי לסכל אירועים אלימים. בפברואר השנה ברקת השתלט וניטרל מחבל פלסטיני שדקר אזרח סמוך לעיריית ירושלים, תוך סיכון עצמי וללא עזרה מהמאבטחים - ממש כמו באירוע הבוקר.

מהעירייה נמסר בתגובה לאירוע היום כי "ראש העיר רכב על אופניו בדרך מביתו ללשכתו, כאשר ראה שני אנשים מרביצים אחד לשני על אי תנועה במרכז הכביש ומסכנים את חייהם אחד של השני. ברקת עצר את אופניו וזינק להפריד בכוח בין האנשים. לאחר שהצליח להפריד ביניהם ולהרגיע את הרוחות, ראש העיר הזמין משטרה למקום ונשאר שם עד להגעת המשטרה ומגן דוד אדום להמשך הטיפול בהם".