צפו: מוצר חדש בשוק שפותר את בעיית הג'ט-לג בטיסות

מוצר חדש ומהפכני בשם Human Charger, שנראה כמו נגן מוסיקה קטן, מציע פתרון יעיל לבעיית הגט-לג בטיסות, שכמעט אין אדם שלא מכיר

ג'ט-לג, ובעברית יעפת, הוא מונח שהומצא עם הופעתן של הטיסות המסחריות הראשונות, בשנות ה-50 של המאה הקודמת. ההפרעה בשעון הביולוגי מוכרת לרבים, ולא מעט אנשים סובלים מתופעות הלוואי הנלוות אליה: עייפות, בעיות עיכול ותשישות כללית.

במשך עשורים רבים בוצעו מחקרים שונים בניסיון למצוא את הדרך המתאימה לטפל בתופעה. חברת Valkee הפינית מאמינה כי היא מצאה את הפתרון לבעיה - קוראים לו ה-Human Charger, ובתרגום חופשי: המטען האנושי.

מדובר במעין נגן מוזיקה, אשר באמצעות אוזניות אל המוח שלכם לא רק את השירים והמנגינות האהובים עליכם, אלא גם קרני אור נטולות קרני UV שמסייעות לאיזון במוח ובמשך קרני האור מועברות במנות של 12 דקות, ועל-פי החברה הן יפחיתו משמעותית את הסימפטומים של הג'ט-לג.

הטכנולוגיה שעומדת מאחורי המטען האנושי פותחה במקור על מנת להילחם ב-SAD, דיכאון עונתי שמופיע בחודשים החשוכים של החורף, ופוגע בלא מעט אנשים ב-Oulu, עיר בצפון פינלנד שתקופת החורף נהנית מארבע שעות של אור ביממה בלבד ובה ממוקמת חברת Valkee.

אם אתם טסים הרבה ומעוניינים להיפטר מתופעות הג'ט-לג תוכלו להזמין את ה-Human charger דרך אתר החברה תמורת 311 דולר, כלומר כ-1,250 שקל, לא כולל דמי משלוח.