טירוף כרטיסים בקליבלנד: 26.9 אלף דולר כדי לשבת על הפרקט

כך על-פי נתוני אתר מכירות הכרטיסים מי שנייה StubHub ■ הקאבס ויריבתם בגמר ה-NBA, גולדן סטייט, צפויים להכניס כ-20 מיליון דולר כ"א מהפלייאוף

אוהד קליבלנד קאבלירס, NBA / צלם: רויטרס
אוהד קליבלנד קאבלירס, NBA / צלם: רויטרס

המעבר של גמר ה-NBA לקליבלנד למשחקים 3 ו-4, אחרי הניצחון של הקאבלירס אתמול (ב') לפנות בוקר שהשווה את הסדרה מול גולדן סטייט ל-1-1 - מטריף את האוהדים המקומיים. מאז הניצחון של קליבלנד במשחק השני בסדרה, זינקו מחירי הכרטיסים למשחק השלישי שייערך הלילה (04:00) בעשרות אחוזים.

כרטיסים בקופות כמובן שאין, ואלו נמכרים רק באתרי הכרטיסים מיד שנייה, נכון להיום בבוקר במחיר התחלתי של 512 דולר לכרטיס (מאחורי הסל בסמוך לגג של האולם), ועד 4,681 לכרטיס היקר ביותר בסמוך לפרקט. למשחק 4, שגם הוא ייערך ב"קוויקן לואנס ארנה" של קליבלנד, מוצעים כרטיסי פרקט במחיר של 26,912 דולר באתר stubhub.com.

אגב, מי שרוצה כבר עכשיו להבטיח את מקומו במשחק מספר 7 שייערך בגולדן סטייט ב-19 ביוני - למרות שכלל לא בטוח שיהיה משחק כזה - יכול לרכוש כרטיסים במחיר התחלתי של 1,347 דולר לחתיכה, ועד 97,757 דולר לכרטיס על הפרקט.

יש לציין כי גם עבור הקבוצות מדובר בתוספת הכנסה משמעותית בעבור כל משחק פלייאוף נוסף - זאת מאחר שהמנויים השנתיים שנמכרים לאוהדים לא כוללים את משחקי הפלייאוף, ואלו נמכרים בנפרד. האוהדים שהחזיקו מנוי שנתי מקבלים את זכות הראשונים לרכוש כרטיסים. ההערכות הן שרק ממכירת כרטיסים בפלייאוף מכניסה כל קבוצה כ-1.5 מיליון דולר, וביחד עם הכנסות אחרות ביום המשחק (חניה, מרצ'נדייז, אוכל וכו') - שווה כל משחק פלייאוף ביתי לקבוצה המארחת מעל 2 מיליון דולר.

קליבלנד וגולדן סטייט, שבסך הכל יארחו כל אחת בין 9-10 משחקים בפלייאוף, יכניסו מהפלייאוף בלבד כ-20 מיליון דולר. אל הסכום הזה יצטרפו בונוסים של בין 3-4 מיליון דולר שתחלק הליגה לכל אחת מהפיינליסטיות.