"חזן איים על אדלשטיין: 'אחפש סיפורים ואפיץ אותם נגדך'"

גורמים בסביבתו של יו"ר הכנסת סיפרו כי לאחר שח"כ אורן חזן התבשר על השעייתו, הוא התקשר ליולי אדלשטיין ואיים להשמיצו בפומבי

אורן חזן ויולי אדלשטיין / צילומים: דוברות הכנסת
אורן חזן ויולי אדלשטיין / צילומים: דוברות הכנסת

הקרב בין יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, לבין ח"כ אורן חזן (הליכוד) נמשך: בסביבתו של אדלשטיין סיפרו היום (ג') לוואלה!NEWS כי לאחר שחזן לא עמד בסיכומים ונמנע מלהודיע שהוא משעה את עצמו, הודיע לו יו"ר הכנסת על השעייתו.

אלא שאז - כך לפי גורמים בסביבתו של אדלשטיין - התקשר חבר הכנסת לאדלשטיין. עוזרו של היו"ר ענה לטלפון, וחזן - כך מספרים הגורמים - החל לצעוק עליו. "מה עשיתם לי?", זעם חזן, ואיים: "מעכשיו אתחיל לחפש סיפורים על יו"ר הכנסת ולא אהסס לעשות בהם שימוש".

למרות פניות חוזרות ונשנות, לא התקבלה תגובה מצדו של ח"כ חזן לעניין זה.

החל משעות הבוקר מתנהל קרב גרסאות בין אדלשטיין לבין ח"כ חזן. מוקדם יותר זימן יו"ר הכנסת את חבר הכנסת הטרי, שמשמש בין השאר גם כסגנו, לשיחת בירור לאור ממצאי התחקיר בעניינו שפרסם אמש עמית סגל בחדשות 2, ולפיהם האחרון ניהל לכאורה קזינו, צרך סמים קשים ושילם בעבור שירותי זנות.

לפי לשכתו של אדלשטיין, יו"ר הכנסת הביע באוזני חזן תקווה כי ינקה את שמו, ומסר לו כי בשל "האווירה הציבורית שנוצרה, לא ינהל את ישיבות מליאת הכנסת עד להודעה חדשה".

ההחלטה הועברה לידיעת מזכירות הכנסת.