גאדג'טים: מצלמת וידיאו לרכב עם GPS והמון יכולות

דגם ה-LS460w של חברת DOD נותן פתרון טוב מבחינת איכות צילום, התקן ה-GPS מאפשר הצגת פרטים נוספים, והממשק נוח לשימוש

מצלמות וידיאו לרכב מתגלות כל הזמן כמוצר שיכול להציל נהג מקנס של שוטר או אפילו דרך להוכיח שהוא לא אשם בתאונה. דגם ה-LS460w של חברת DOD קיים כבר תקופה מסוימת בשוק הישראלי והוא מציע פתרון מוצלח למי שרוצה להתחיל להקליט בווידיאו את הנהיגה שלו.

מסך: ה-LS460w מגיע עם צג בגודל 2.7 אינץ' באיכות סבירה מאוד. התצוגה נראית טוב בכל זמן בה מנסים להסתכל עליה כאשר נוהגים ברכב.

הממשק של ה-LS460w לא גוייר לעברית, אבל קל מאוד לתפעל אותו. למשל, ניתן בלחיצת כפתור פיזי על המצלמה לשמור את הקובץ המוקלט, כך שיישמר בתיקייה אחרת ולא יימחק. בנוסף, למצלמה יש חיישן פגיעה המזהה בלימה חזקה. במקרה כזה הקובץ יישמר באופן אוטומטי בתיקייה נפרדת. המצלמה גם כוללת התקן GPS המאפשר להציג את מהירות הנסיעה.

עמידות: אחד הדברים החשובים שכדאי לשים עליהם לב במוצר הנשאר באופן קבוע ברכב, הוא ההתמודדות שלו עם חום. במקרה הזה, ה-LS460w אמור להחזיק מעמד עד לחום של 65 מעלות (לפי נתוני היצרן). אנחנו לא נתקלנו איתו בבעיות כלשהן, גם שהוא נשאר באופן קבוע בשרב של ישראל.

צילום: המצלמה מגיעה עם חיישן של חברת סוני ברזולוציית Full HD ועדשה רחבה (140 מעלות). צילום הווידיאו באור יום מוצלח ואין בעיה לראות את לוחיות הרישוי של הרכב מקדימה. בלילה הצילום קצת פחות טוב, למרות מפתח צמצם של 1.6. צילום הסטילס מגיע ברזולוציית 12 מגה פיקסל והתוצאה סבירה ומספקת. הצילום הוא בקבצים של 2, 3 או 5 דקות, כאשר מוטבעת עליהן חותמת עם לוחית הרישוי, שעה, תאריך, מהירות נסיעה ונקודת ציון של המיקום הגיאוגרפי. בנוסף, יש ל-LS460w מיקרופון למקרה שרוצים להקליט את האודיו של המתרחש ברכב.

בשורה התחתונה, ה-LS460w נותן פתרון טוב מבחינת איכות צילום, יש לו התקן GPS להצגת פרטים נוספים וממשק נוח לשימוש.

מחיר: 1,000 שקל (יבואן נטתיק).

ציון: 9.