ח"כ אורן חזן חוזר בו: "לא מוכן לפוליגרף"

אחרי פרסום תחקיר חדשות 2 על מעלליו בבולגריה, אמר חזן כי יהיה מוכן להיבדק במכונת אמת כדי להוכיח שלא היו דברים מעולם ■ אלא שהיום הוא מבהיר: "אני לא מתכוון להיבדק בכל פעם שמישהו יפגע בשמי"‎

אורן חזן / צילום: דוברות הכנסת
אורן חזן / צילום: דוברות הכנסת

ח"כ אורן חזן חוזר בכוונתו להיבדק בפוליגרף בנוגע לטענות שהועלו נגדו בתחקיר חדשות 2. "אני לא משקר על עברי, ואני לא מתכוון לעשות בדיקות פוליגרף בכל פעם שמישהו יחליט לפגוע בשמי הטוב", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

במסגרת הפוסט בו תקף את כלי התקשורת בעקבות הפרסומים נגדו, הודיע חזן על חזרתו בו מהכוונה להיבדק בפוליגרף ביחס לממצאים שהועלו נגדו. "במשך יומיים אני סופג הכפשות ושקרים מכל כיוון. אני בן אדם, אתם בני אדם, תמשיכו להתנהג ככאלה", כתב.

חזן אף התייחס לפרסומים לפיהם הוא הוכרז כאישיות בלתי רצויה בבולגריה, והבהיר כי הם אינם נכונים. "אמש פורסם שגורמים בבולגריה נפגשו עם גורמים בכנסת ואמרו שאיני רצוי בבולגריה", כתב. "הבוקר כבר פורסם שלא היה ולא נברא. הידיעה השקרית, אגב, פורסמה בערוץ הטלוויזיה הציבורי, שאני וכולכם משלמים עליו אגרה".

"אתם ממשיכים בריקוד על הדם, אתם חוטאים בשיימינג חסר פרופורציה ופוגעים בי, בקרובים אליי ובכל מי שנמצא בדרך", חתם חזן. "אני לא מצפה מכם להתנצלות, אבל לפחות אל תחטאו למקצוע שלכם. באופן אישי אל תדאגו לי - לא מנצחים אותי כל-כך מהר".