זה התחיל כהמראה רגילה של מטוס נוסעים ומהר מאד עבר להזדקרות כמעט אנכית לשמי וושינגטון, כזו שיכולה להפחיד גם את הנוסעים המתמידים ביותר.
חברת בואינג יזמה את הפעלול האווירי הזה, שזכה כבר ללמעלה מ-6 מיליון צפיות ברשת, על מנת לקדם את דגמי ה-787-9 דרימליינר החדשים שלה, שיוצגו בתערוכת התעופה בפריז.
עלותו של הבואינג 787 דרימליינר היא 250 מיליון דולר, והוא מסוגל לשאת 280 נוסעים למרחק של כ-13 אלף ק"מ.
יתרונו הגדול הוא יעילותו האנרגטית. על-פי החברה, הוא מבזבז 20% פחות דלק מאשר המטוסים אותם הוא יחליף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.