אירוח יוקרה באולד טראפורד? בעונה הבאה יעלה הרבה יותר

בעקבות החזרה הצפויה שלה לצ'מפיונס ליג והתוספת במשחקי בית - מעלה מנצ'סטר יונייטד את מחירי ה"הוספיטליטי" ■ נחשבת כבר היום לקבוצת הכדורגל המכניסה בעולם מ"ימי משחק"

אולד טראפורד אצטדיונה הביתי של מנצ'סטר יונייטד / צלם: רויטרס
אולד טראפורד אצטדיונה הביתי של מנצ'סטר יונייטד / צלם: רויטרס

מנצ'סטר יונייטד תעלה ב-15% את מחירי האירוח שלה באולד טראפורד בסוויטות היוקרה ("הוספיטליטי"). זאת לאור ההערכה הריאלית במועדון האנגלי כי "השדים האדומים" יחזרו בעונת המשחקים הבאה (2015/16) אל ליגת האלופות - במה שיוסיף להם משחקי בית נוספים באצטדיון הביתי לעומת השנה הנוכחית. כך מפרסם "הדיילי מייל".

בניגוד לרכישת כרטיסי מנוי רגילים - שכירת מקומות בתאי צפייה נעשית על בסיס כספי שנתי קבוע, כאשר הסוויטות נשמרות לשוכרים עבור כל המשחקים, בכל המפעלים.

אשתקד, כאשר יונייטד המתאוששת מטראומת הפרישה של המאמן המעוטר אלכס פרגוסון סיימה רק במקום השביעי בפרמיירליג, ואיבדה את הכרטיס שלה לאירופה - החליטה הנהלת המועדון להוריד משמעותית את מחירי ה"הוספיטליטי". אך כעת, כאמור, הם חוזרים אל השווי הרגיל שלהם - אך גם במידה והקבוצה תנשור בשלב המוקדמות של הצ'מפיונס ליג, ולא תצליח להעפיל בסופו של דבר אל המפעל היוקרתי - שוכרי תאי הצפייה לא יקבלו החזר כספי.

המחירים עבור האירוח היוקרתי, שכולל ארוחת גורמה בכל משחק - מתחיל ב-3,900 ליש"ט לאדם בסוויטות הפחות נחשבות, ומאמיר עד ל-8,160 ליש"ט לאדם בתאים המרכזיים באצטדיון.

יונייטד נחשבת למועדון שמכניס את הסכומים הגבוהים ביותר בכדורגל העולמי מ"ימי משחק" - מכירת מנויים, כרטיסים, אירוח יוקרה, והכנסות אצטדיון נוספות. לפי פירמת Deloitte, בעונת 2013/14 רשמה הקבוצה מסעיף זה מחזור בסך של 129.3 מיליון אירו. בכך היא הקדימה את ארסנל, יריבתה לפרמיירליג, שכרטיסיה נחשבים ליקרים ביותר בכדורגל העולמי - וההכנסות שלה מ"ימי משחק" הסתכמו ב-119.8 מיליון אירו; ואת שתי הענקיות של הכדורגל הספרדי - ברצלונה (116.8 מיליון) וריאל מדריד (113.8).