טים דאנקן: להפסד הכספי שלי לא תהיה משמעות אם אמשיך לשחק

במסגרת תביעה נגד יועץ ההשקעות שלו, שלטענתו גרם לו לאובדן 20 מיליון דולר, אמר שחקן ה-NBA: "למזלי היתה לי קריירה ארוכה ועשיתי כסף טוב"

טים דאנקן סן אנטוניו ספרס / צילום: רויטרס
טים דאנקן סן אנטוניו ספרס / צילום: רויטרס

טים דאנקן, כוכב סן אנטוניו ספרס מה-NBA, הודה כי הפסיד למעלה מ-20 מיליון דולר בשל השקעות של יועץ ההשקעות שלו. בינואר האחרון אף הגיש הכדורסלן בן ה-39 תביעה כנגד היועץ  צ'רלס באנקס, בטענה כי דחף אותו להשקעות כושלות שבגללן איבד את כספו.

בכל מקרה, צוטט דאנקן בסוכנות הידיעות בלומברג, כאומר כי לאובדן הכספי לא תהיה השפעה על החלטתו לחזור לעונה נוספת בליגה. "למזלי היתה לי קריירה ארוכה (19 שנים בליגה) ועשיתי כסף טוב", אמר השחקן שבמהלך השנים בליגה הכניס, משכר בלבד, 220 מיליון דולר, כולל 10 מיליון דולר בעונה האחרונה. "זה לא מעט, אבל בכל מקרה זה לא יגרום לי לשנות את חיי".

ההפסדים הכספיים של דאנקן היו בין השנים 2005-2013, והם נחשפו במסגרת התביעה הכספית אותה הגיש נגד יועץ ההשקעות. "בטחתי במישהו שיעשה את העבודה שלו ושכרתי אנשים בשביל זה, אבל במקום זה הם הפרו את האמון שנתתי בהם והשתמשו בכסף שלי", אמר דאנקן.

דאנקן פגש את באנקס במהלך עונת הרוקי שלו ב-1998. בכתב התביעה צוין כי בהמלצת היועץ, דאנקן החל להשקיע מיליונים בין היתר במלונות, מוצרי טיפוח, וחברות למכירת מרצ'נדייז.