צפו: קניון ענק חדש בישראל יוקם במיקום אסטרטגי במרכז

קומפלקס ענק שישתרע על 44 דונם ויכלול מרכז קניות ומגדלי משרדים בעלות של כמיליארד שקל: כך ייראה קניון חדש שנבנה במרכז הארץ וישרת מאות אלפי ישראלים

בשנים האחרונות אנו עדים לגידול רב של שטחי מסחר, וקניונים חדשים צצים כמו פטריות אחרי הגשם. רק לאחרונה השיקה קבוצת ביג את מרכז הקניות ביג פאשן אשדוד - קניון פתוח ובנוי בצורת רחובות, ונראה כי הקבוצה אינה נחה לרגע.

בשבוע שעבר כינסה החברה את ומנהלי הרשתות הגדולות והציגה בפניהם את הפרויקט הבא, אולי הכי שאפתני שלה - ביג פאשן גלילות, שיוקם בצמוד לסינימה סיטי גלילות.

"מה שאנחנו מבטיחים זה שתהיה פה קפיצת מדרגה בכמה מהתחומים החשובים בלייף סטייל", אומר איתן בר-זאב, מנכ"ל ביג מרכזי קניות. "התמהיל עשוי להיות משופר יותר... כמובן שאנחנו נמצאים בנקודה שהיא הנקודה האסטרטגית אולי הטובה ביותר במדינת ישראל. אם מישהו צריך לבחור לשים עם הקצה של העיפרון איפה זה האמצע של מדינת ישראל - אני מניח שצומת גלילות זו תהיה הנקודה שהוא יבחר בה".

לדבריו, "אני מעריך שהסינרגיה בין שני המתחמים, גם שלנו וגם של הסינמה סיטי, עם הגדלה נוספת שליאון אדרי מתכוון לעשות פה, אנחנו נגיע ל-30 אלף איש ביום, אולי יותר, שזה כבר מאסות רציניות ביותר".