רוצים טריפל של סלקום? נראה שתשלמו יותר מ-149 שקל

סלקום לא כוללת בפרסומיה על הטריפל את מחיר הנתב, העומד על כ-10 שקלים

כמה באמת עולה הטריפל של סלקום? במאי האחרון יצאה החברה עם מסלול טריפל הכולל שירותי טלוויזיה, אינטרנט (ספק תשתית) וקו טלפון ביתי ב-149 שקל לחודש. אלא שמפנייה שהגיעה ל"גלובס" ומשיחות עם נציגי המכירות של סלקום עולה כי המחיר האמיתי לטריפל הוא 159 שקל לחודש.

הסיבה, כפי שאף מנמקים נציגי המכירות, היא שלשם קבלת שלושת השירותים שבטריפל יש לרכוש נתב (NET BOX) של סלקום בעלות של 10 שקל לחודש.

בשיחה עם נציגת סלקום היא אף אמרה בפירוש כי נתב פרטי אינו יכול לשמש את הלקוח, וכי נדרש רק הנתב של סלקום. לדבריה, אם הלקוח יתעקש להשאיר את הנתב, הוא ייאלץ לוותר על שירותי הטלפוניה, והמחיר יישאר 149 שקל לחודש.

בפרסומי החברה, גם באלה שמופיעים באתר סלקום, מצויה כוכבית לשורת הערות/סייגים, בה נכתב: "ללא הגבלה בארץ, בשימוש הוגן וסביר, כפוף לתשתית תומכת, הימצאות ציוד מתאים ולתנאי התכנית". אלא שהסייג המתייחס להימצאות הציוד המתאים לא מפרט שנדרש נתב של סלקום בלבד, המייקר את החבילה ב-10 שקלים.

סלקום אמנם מתעקשת לטעון כי למרבית הלקוחות יש ראוטר מתאים, אך בפועל אפילו נציגיה אומרים ללקוחות המתעניינים כי ברוב הבתים קיים ראוטר של בזק או ראוטר פרטי שאינו מתאים לקבלת מכלול השירותים בטריפל.

תגובת סלקום: "מחיר חבילת סלקום טריפל לשירותי טלוויזיה, אינטרנט (ספק תשתית) וקן טלפון ביתי עומד על 149 שקל. למרבית הלקוחות קיים ראוטר מתאים, כך שאין להם צורך בהשכרתו בעלות של 10 שקל לחודש".

תגובת משרד התקשורת: "לאור דרישת משרד התקשורת, סלקום תעביר תוך מספר ימים מצגות ותדריכים עם המידע הרלוונטי לנציגי השירות והמכירה, ותעלה את המידע לאתר האינטרנט".