ערב טוב: קבלו את שמלות הערב המובילות של קיץ 2015

קולקציות שמלות הערב של קיץ 2015 מבליטות את השיק הבוהמייני, האורבני, הקליל והאלגנטי, בדגש על הפשטות שבתחכום

כבר לא מדובר בגחמה של המגמה הגלובלית וכנראה שגם לא בטרנד חולף - קולקציות שמלות הערב של קיץ 2015 מבליטות את השיק הבוהמייני, האורבני, הקליל והאלגנטי, בדגש על הפשטות שבתחכום.

אף שהגזרות קלאסיות, מדויקות, חפות מעומס של אלמנטים קישוטיים והמחשופים שומרים על פרופורציות, זה עדיין לא אומר שהדרמה נדחקת הצידה - להיפך. המגמה המובילה באגף שמלות הערב היא מראה נקי אך מתוחכם - מצד אחד מינימליסטי ומלוטש ומצד שני, נשי, חושני ופתייני.

אחרי כמה עונות של צבעוניות מוגזמת, הנימה הססגונית מתעדנת וגם השחור חוזר אל מרכז הבמה, בשלל גרסאות מעניינות של משחקי שקיפות והסתרה. רוב הגזרות מצטיינות בקווים נקיים עם הבלחות של זוויות קאט-אאוט מפתיעות, ואורך המקסי ממשיך לשלוט.

כדאי לזכור:

1. בין אם מדובר בשמלת ערב קוקטית קטנה, מחויטת, או בוהמיינית בגזרת מקסי - המראה הקלאסי של השמלה השחורה תמיד מנצח. במסגרת המגמה המונוכרומטית מככבות גם גרסאות המנציחות את הקלאסיקה של שחור-לבן.

2. שעת הערב נעשית שלווה ונינוחה יותר בנעליים שטוחות, שיעניקו לשמלת הערב מראה נונשלנטי אך לא פחות אלגנטי.

3. כדאי לבחור שמלת ערב קיצית שתוכלו ללבוש לאירוע חגיגי בערב או לבראנץ' יוקרתי, כך שהמראה המשתנה שלה יהיה תלוי רק בשילובים של הנעליים, התיקים והתכשיטים.

4. שלל פרשנויות אורבניות ואלגנטיות מוצעות לטרנד הניאון הקיץ הזה. אם בחרת בשמלה בגוון ניאוני, כדי להימנע ממראה פורימי עמוס מדי, כדאי להצניע בצבע את שאר פריטי הלבוש הנלווים כמו התיק והנעליים.

5. מי שמעוניינת לבלוט במיוחד באירוע, במראה חד-פעמי, מוזמנת לשכור לעצמה שמלת ערב מקורית ואוונגרדית. רוב המעצבים המקומיים של שמלות הכלה מציעים גם שמלות ערב להשכרה.