אליום: הסכם הפצה בקזחסטן בהיקף של 5 מיליון שקל לפחות

ההסכם הוא ל-5 שנים, וכולל את קו מוצרי הסנטים האורולוגים והבילייארים ואת קו המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן ■ המפיץ בקזחסטן יישא במלוא עלות הרישום הרגולטורי ■ תחילת המכירות צפויה להיות ב-2016

חברת המכשור הרפואי אליום מדיקל חתמה על הסכם עם חברת אקספנקו מדיקל (Expanco Medical), להפצה בלעדית של הסטנטים האורולוגים והבילייארים ושל המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן של אליום במדינת קזחסטן.

במסגרת תנאי ההסכם, התחייבה אקספנקו לרכישה של מוצרי הסטנטים האורולוגים והבילייארים וכן של המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן של אליום, בהיקף מצטבר של 5 מיליון שקל לפחות, על פני תקופה של 5 שנים, ובהתאם ליעדים מינימליים שנתיים שנקבעו.

תוקף הסכם יחל ממועד קבלת האישורים הרגולטורים למכירת המוצרים בקזחסטן, הליך אשר להערכת החברה צפוי להסתיים עד תום שנת 2016. ההסכם הינו בהמשך לדיווחה של אליום מוקדם יותר השנה, כי חתמה על הסכם בהיקף של 48 מיליון שקל עם אקספנקו מדיקל להפצה בלעדית ברוסיה של הסטנטים האורולוגים והבילייארים ושל המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן של החברה.

"אנו שמחים על חתימת הסכם הפצה בלעדי נוסף עם חברת אקספנקו. הסכם זה מהותי עבור אליום, הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם והן ברמת החדירה לשוקי פעילות חדשים באזור אסיה המהווים שווקים מתפתחים ואטרקטיביים. בנוסף על ההסכם ברוסיה, ההסכם מתווסף לאלה שנחתמו על ידינו לאחרונה בצ'כיה וסלובקיה, בהודו ובקנדה, בהתאם לאסטרטגיה העסקית שלנו ליצירת מנועי צמיחה חדשים לחברה. הסכמים אלו, בנוסף למדינות נוספות בהן אנו נמצאים בתהליכים רגולטוריים, כגון סין, ארגנטינה ודרום-קוריאה, מאפשרים לנו לבסס תשתית חזקה של שווקים חדשים אשר אנו מאמינים כי תאפשר לנו להציג צמיחה משמעותית במכירות כבר בשנת 2016", מסר אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום.