מדד המותגים של "גלובס" ייחשף בוועידת MAD

במסגרת מושב הפתיחה של הוועידה, שתתקיים ב-15 ביולי, יערוך השר אופיר אקוניס שיחה עם חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס"

ועידת MAD 2015 לוגו
ועידת MAD 2015 לוגו

עולמות השיווק, הפרסום, הדיגיטל והמדיה עוברים בשנה האחרונה טלטלות ומשנים את פניהם, בארץ כמו גם בעולם. בדיון, שיתקיים בוועידת MAD של "גלובס" ישתתפו האנשים שמניעים את השינויים הגדולים ביותר, מלמטה ומלמעלה - עיתונאים, אנשי הרשתות החברתיות, המפרסמים, הפוליטיקאים והצרכנים.

הפוקוס של הדיון יהיה על השנים האחרונות, שרוויות בפיתוחים טכנולוגיים הגורמים לסחרור מהיר בכל עולמות התוכן שלנו, אפליקציות המשנות את הדרך שבה אנחנו צורכים תוכן, דרכים חדשות לפנות לקהלי יעד ממוקדים, ומאידך עולמות תוכן ישנים שכוכבם דועך.

הצרכן של שנת 2015 הוא צרכן חדש לחלוטין; הוא לא מוכן עוד לקבל תכתיבים, אלא מודע בעצמו לצורכיו ולרצונותיו, ובוחר כיצד, ממי והיכן לצרוך את התוכן שלו באופן ממוקד ומותאם אישית.

מתחת ומעל פני השטח, הטכנולוגיה משתנה מרגע לרגע וטורפת את הקלפים, כך שמה שנדמה היה ודאי, משתנה באחת. במקביל, שינויים רגולטוריים מובילים ארגון מחדש של עולמות התוכן שלנו ושל עולם התקשורת.

האם הכוח, כפי שמספרים לנו, אכן נמצא בידיים שלנו - או שיש מישהו שרק גורם לנו לחשוב כך? איך מדברים בשפה של השיח החדש, היכן הוא מתרחש, וכיצד השתנו קהלי היעד שלנו? מהו כוחם של המותגים, פלטפורמות השיווק, אנשי התקשורת והמדיות החדשות בעת הזו?

נושאים אלה יידונו בוועידת MAD של "גלובס" במסגרת מושב הפתיחה של הוועידה, שבו יערוך השר אופיר אקוניס, השר הממונה על רשות השידור והרשות השנייה, שיחה עם חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס".

בהמשך, סיימון דומנקו, עורך בכיר ב-"Advertising Age" ידבר על האתגרים הגדולים של אנשי המדיה והשיווק; יצחק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, ידבר בשיחה פתוחה עם גולן.

בנוסף, תיערך חשיפה חגיגית של מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2015.

ועידת MAD של "גלובס" בשיתוף Orange - הוועידה המובילה בישראל בתחומי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט - תתקיים ב-15 ביולי ותארח אנשי מפתח מהתעשייה העולמית והישראלית, שידונו בכל הנושאים החמים שעל סדר היום של התעשייה בישראל ובעולם.