פרטנר: חוות שרתים חדשה בראש-העין בעשרות מיליוני שקלים

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי: החווה מגדירה את היותנו קבוצת תקשורת

איציק בנבנישתי  / צילום: איל יצהר
איציק בנבנישתי / צילום: איל יצהר

חברת פרטנר הודיעה היום (ד') על השקת חוות שרתים חדשה (דאטה סנטר) בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. החווה החדשה הוקמה בראש-העין קרוב למטה החברה בפארק אפק. מדובר בחווה שתשתרע על פני 1,500 מ"ר, והיא תחליף את החווה הקיימת היום בפתח-תקווה - חווה ששימשה את 012 סמייל ותתפנה משם.

לדברי החברה, חוות השרתים החדשה תאפשר ללקוחות הקבוצה פתרון עסקי כולל תחת קורת גג אחת - פתרון אחסון ואירוח שרתים, לרבות שירותי ענן, לצד מגוון פתרונות תקשורת לעסקים בתחום הסלולר, האינטרנט, טלפוניה, שירותי IT, תקשורת נתונים, אבטחת מידע וסייבר, תמסורת בינלאומית ופתרונות אינטגרציה סלולרית וקווית אשר מותאמים על ידי מומחי התקשורת של החברה במיוחד לצרכי החברות.

לקוחות קיימים של פרטנר Orange ו-012 המנויים על שירותי אחסון ואירוח שרתים בחוות השרתים הקיימות, ימשיכו וייהנו מסל השירותים הניתן להם כיום בחווה החדשה ללא כל עלות נוספת.

איציק בנבנישתי מנכ"ל קבוצת פרטנר, ציין: "אני גאה לפתוח את ה-Data Center החדש של הקבוצה, המגדיר את היותנו קבוצת תקשורת כוללת הלכה למעשה. מדובר בחוות השרתים בעלת הסטנדרט הגבוה ביותר והמתקדמת בתעשייה. מאז ומתמיד קידשה החברה את ערכי הקידמה והחדשנות הטכנולוגית אשר היוו סמן ימני בפעילותה כמובילת שוק. חוות השרתים החדשה תעניק ללקוחות פתרון עסקי כולל, ראשון מסוגו וברמה טכנולוגית מהמתקדמות שנראו בישראל, תוך ניהול מקצה לקצה של כלל השירותים, ליווי מקצועי של צוות מומחים ומתן שירות מצטיין 24/7, וכל אלו בשילוב עולם שלם של פתרונות תקשורת לעסקים שאנו מספקים כקבוצת תקשורת כוללת".